Wednesday, September 28, 2011

Bergambar sampai lebam !

[Amaran : Entri ni banyak gambar]

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Haaaa.. Jangan tanyalah kenapa hilangkan diri lagi selepas hari Ahad hari tu. Sibuk maaa.. Line Wifi pun bukannya menentu bila mood dia baik ke tak baik ke. Ekeke. Layan je la jawabnya. Memandangkan dah alang-alang aku pergi UTM hari tu, meh la cuci mata korang tengok bukti bahawa aku pergi sana. Karang naya orang cakap aku menipu. Haha :p



Eh, maaf. Dimulakan dengan lanskap rumah mak sedara dulu dekat Muar. Hehe



Oh, hai Singapore ! :D


Muka empunya blog harus ada. Haha :p


Okay, done. Jom layan UTM !



See, aku tak tipu kan? Huehue.


Sesi membeli-belah la ni kan. Tapi aku window shopping je.


Motif gambar masjid ni? Suka-suka. Hehe


Hai, aku SENIOR korang ! Haha *Suka-suka je aku buat caption macam tu*


Haaa.. Kan dah besar lagi jelas logo UTM tu. Tak nampak tak tau la nak cakap apa. Hoho


Budak ni agak gedik nak bergambar dengan bunga juga. Haha :p


Sebelum tu, aku berjalan kaki dari Dewan ke Pesta Konvo. 15 minit juga baru sampai kau. Gigih ke tak gigih aku pergi Pesta tu. Huhu.



Harus berjumpa dengan kuda ni dulu sebelum pergi sana.


Ni la salah satu booth  dekat sana. Sebelah booth ni adalah booth parkour. Entah apa punya nama, aku pun tak pasti.


I jumpa rabbit la youuu~ Haha. Inilah salah satu rabbit yang comel :D


Pameran kereta. Tapi saja je nak syok bergambar dengan Inspira.


Banner mereka. Tapi tak ramai orang pun dekat sana. Sadis kejap.


Selepas penat berjalan ke seluruh kawasan, mai layan aiskrim. Hehe


Okay, dah siap pun entri aku. Terima kasih sebab sudi cuci mata korang tengok gambar yang macam apa je ni. Haha.


Nota Kecil : Kebarangkalian untuk update blog ni adalah mengikut masa empunya blog yang free sahaja ye. Minggu ni beliau sangat sibuk dengan aktiviti malam selain kelas pada waktu pagi hingga ke petang. *Macam sibuk sangat je. Hoho*

17 comments:

Pak Det said...

Best la dpt g jalan2...

Manan Qayyim
Rakan Blogger

ct kektus said...

Utm power. Hehehe

Ezad Skytech said...

muka tuan blog ni sikit je..kata nak bergambar sampai lebam...heeee~

Kancil 8349 said...

wah...negeri Johor tempat Kancil belajar dulu...hehehe...ambil kursus perguruan...selalu gak gi Muar sebab member tinggal kat sana...tapi ndak pernah lagi pergi Singapura

aamalinaazman said...

laaaa
pegi konvo UTM ke?
sape yg konvo?
kite baru konvo UTM sabtu lepas
hihihihi
cantikkan UTM
heeee=]

Perfumes Farm said...

hi..jom join contest Perfumes Farm. hadiah fragrance mist dari Victoria's Secret menanti anda

Unknown said...

banyak2 gambar , yang last saja menarik perhatian .. haha :)
nice ..

zareliqa afiqa said...

wow! wow! bestnya..^^

Zul fattah said...

fulamak.. dapat g jalan2 g2.. sape yg grad tu?

najihahfara said...

sakan die bergamba kan

Unknown said...

xprnah rsa konvo sbb time konvo aritu got exam.. :(

NA said...

Memang sungguh cuci mata. Nasib baik dapat muatnaik gambar.

-wina1979-

Unknown said...

musim konvo ni

Hafizin Jamil said...

lebam habis..haha

SoLy SoLicious said...

xlebam pun..hee

Azzah said...

comelnya rabbit..gambar tuan blog sikit jek..

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

Salam pekenalan ..wah bestnya dapat gi jalan2 ..yang aiscream tu yang sodap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...