Tuesday, September 20, 2011

KEMALASAN tapi KEGEMBIRAAN !

Assalamualaikum semua. Hari tu aku cakap nak buat entri kan petang Ahad tu tapi tak buat-buat pun. Tahu tak sebab apa? Aku MALAS ! Haha. Tak boleh buat apa la kan. Aku bukan balik U petang tu tapi pagi Isnin yang sangat indah itulah aku balik U. Mentang-mentang rumah dekat. Hehe :p


*Muka gembira sebab dapat balik bilik. Hehe*

Dannnnn sekarang tak ada kelas. 1 kelas je tadi selama 2 jam iaitu Math Engineering. Pening sudah dengan graf-graf yang banyak tu. Keluar kelas je dah pukul 11.55 dan selama 5 minit tu aku berjaya sampai ke tempat hentian bas yang sangat jauh. Kau bayangkan je la aku jalan dengan sebegitu laju. Cuba kau kira speed aku. Nayalah jawabnya. Aku jalan cepat sebab tak nak tertinggal bas yang gerak pukul 12 tengah hari tadi. Penting sekali, aku jadi VVIP sebab aku satu-satunya penumpang dalam bas. Hahaha :D


Tengoklah, Wifi memang baik hati dengan aku. Dia saja je bagi aku update blog. Kejap lagi nak layan cerita sekejap. Wah, kau nampak aku senang-lenang je kan padahal tadi dah aim nak buat assignment yang baru je dapat tadi. Terus berubah niat bila teringat ada cerita yang baru download petang Ahad hari tu. Jangan percaya ye sebab nanti aku nak pergi library, tak ada masa nak tengok movie lama-lama. Hehe.


Akhir kalam, aku dah sihat dari demam cuma batuk still ada lagi. Keliru aku jadinya dengan batuk ni. Haha. Thanks korang sebab doakan aku cepat sembuh. Semoga korang sentiasa sihat dan senyum selalu. Peace! ^_~v

Nota Kecil : Ada masa nanti aku blogwalking. Sorry tau kalau dah lama tak jenguk-jenguk blog korang. Huhu. Jangan marah sudah la ye.

11 comments:

Anonymous said...

untung dia yehh.
bilik kau besar yehh zuhairah sayang oi?
:)


btw, i lost ur fon number, please inbox me ur fon num at fb :)

najihahfara said...

bahagie die kan..haha akk tengah berasap gile ni

Nur Syazana Mohammed Sani said...

lincah erk jalan ,. HAHA ,. okay la tu dok sorang sorang :DD

http://syazanasani.com

NA said...

Lain orang lain cara nak ulangkaji atau tugasan (assignment). Mana tahu lepas tengok filem yang dimuat turun tu baru khusyuk nak buat tugasan.

Alhamdulillah dah sihat yer. :)

-wina1979-

Najwa Not Nadrah said...

Bestlah...kak hira dah masuk U.. =D
Tapi nampak makin BUSY... huhuhu

Firdaus Life said...

haha senyum jahat tu.. layan cerita jangan sampai x buat esaimen pulak

Ezad Skytech said...

kalau penyakit MALAS tu da menguasai..habis la..hee~

Ezad Skytech said...

wahhh...best la dapat naik bas sorang2 je...haha~

Intan Aina said...

selamat kembali belajar dik..=)

[sutera kasih] said...

masa study dulu, slalu layan movie dulu, pastu baru siapkan asaimen hihi

Mr.Superman said...

asal tgk awek cun ckit rs nk ngurat :P prmpn mmg ske layan muvee kn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...