Saturday, February 4, 2012

Hebat | Stail Tidur

Assalamualaikum.


Ni aku tanya korang la kan. Korang rasa stail tak cara korang tidur? Hahaha. Aku tahu lain orang, lain cara dia tidur. Tak percaya, jom tengok~ :D


*Facebook tetapi sudah diedit*


Stail korang macam mana? Huehue.

6 comments:

emy|farid said...

kalau akk suka letak bantal kat kaki, bantal kecik.
oopssss tlepas cakap. hehe

dah habit kot

Si BuDaK KaChAk said...

num 9 kot...

pulsowanie said...

tak thu mna nak pilih stail tidor..sbb suma sy buat...

sambut Maulidur Rasul sana sini tapi bila Valentine Day berkepit dengan pakwemakwe sana sini..apekebende?
http://pulsowanie.blogspot.com/2012/02/sambut-maulidur-rasul-tapi-sambut.html

Ezad Skytech said...

macam2 stail ada...tapi kalau sendiri punya...tak tahu yg mana satu..kadang2 berubah2...mana sedar kan bila tidur..haha~

Bobo said...

bobo suka no4 kekdg no 10 hehehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

msti suka yg num 4 tu kan? huhu

Salam Maulidul Rasul :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...