Saturday, February 11, 2012

Undang-undang memang tak adil !

Assalamualaikum.


Haa.. Nampak tak tajuk aku yang macam bengang semacam? Hahaha. Maaf, tapi betul apa. Kadang-kadang orang sanggup buat apa sahaja, kan? Nak rasuah situ, rasuah sini. Ingat rezeki yang dia dapat tu halal dan dijamin sangat. Kalau dekat dunia ni, bolehlah. Akhirat? Sendiri jawab.


Ni haaa.. yang aku tak puas hati tu.


*Tekan untuk tumbesaran yang jelas*


Macam mana lah benda macam ni boleh berlaku? Orang yang bunuh ramai orang tu punya denda bukan main sikit tapi orang yang langsung tak bersalah didenda dengan banyak sekali. Memang sikap pilih bulu betul. Kalau aku orang kuat, memang dah kena dah orang-orang macam ni. Ok, agak over di situ. Maaf -.-


Nota Kecil : Kesian owner Megaupload tu. Sekarang Filesonic jadi mangsa. Takut nanti Mediafire pula. Nanti kalau Mediafire dah lingkup, tak indah dah kehidupan aku. Kena pergi panggung wayang jugalah jawabnya.

12 comments:

Razil Tahir said...

Stuju!
Hidup Mediafire!!! XD

Ahmad Haziq Azlan said...

agenda amerika semua ni...

Ezad Skytech said...

undang2 sana mmg tak adil...yang membunuh 24 orang tu..hukumannya cuma 3 bulan penjara...huuhh...

Ezad Skytech said...

guna internet mahal2..tapi tak boleh nak download...serupa baik tak payah pakai internet je..tak kan internet guna hanya untuk online...cari info..cari bahan buat assignment..huuhh...

♥ asma ♥ said...

jadi la lawyer. jgn ambik engineering. hehe~

Lia Irdelia said...

owh...
patutlah...
kalau ada info lebih sikit pasal ni,
sila kongsi yerk..
hehe
tq

H.J said...

no 4 sangat kejam hukuman dia..no satu pom tak pasal kena 50 tahun

----- ----- said...

dunia berkaitan dengn duit
mmg mcm haram jadah..
bab2 bunuh hukuman ringan je bagi..
hurm..

wahh..
kaki downloads juga...

NINJA

Bobo said...

betul tu, kalau mediafire xde susah lah kite hehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

tiada undang2 yang adil dah masa kini.. hmm kalau lah semua ikut cara islam memberi hukuman pada yang bersalah... rasanya lebih aman dunia ini.. :)

Si BuDaK KaChAk said...

yup...bmcm2 cara org kafir buat utk melemahkan semangat kita....

p/s: dah lama tak tgk wyg...jom la tgk same2 klu dah takleh download lg...hehehe

~SaL IjOu~ said...

bila ketidakadilan berleluasa..yg x bersalah merana~ (--")

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...