Wednesday, February 1, 2012

J berakhir | F muncul

Assalamualaikum.


Maaf. Entri ni tak ada kaitan dengan cinta-cinta ye. Pffffttt.. Tolong jangan salah faham. Eh eh. Korang faham ke Pfftttttt tu apa? Hahaha. Kalau tak tahu, tanya :p Ada juga kawan aku tak tahu. Almaklumlah, aku terpengaruh dengan game aku yang dulu tu, IMVU. Terasa nak main balik pun ada. Tapi nantilah aku decide.




J tu bermaksud Januari dan F adalah Februari. Huehue. Seperti biasa, bila dah menjelangnya 1 haribulan Februari, semua orang tahu pasal Hari Pekerja, dan juga pengisytiharan Putrajaya kan? Tapi aku tak nak cerita pasal tu. Yang penting, hari ni ulangtahun kelahiran ibunda tercinta. Semoga beliau sentiasa sihat walafiat, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dan juga dapat menjejakkan kaki ke Tanah Suci Kota Makkah. Aminnn.. :)


Tapi serius, bulan lepas entri aku sangat sikit. Sibuk dengan exam, movie sampai terbengkalai blog. Orang lain ada yang sangat tegar kau. Kalah aku. Hahaha. Nak buat macam mana, keutamaan diutamakan bagi aku. Hehe.


*Dekstop aku sepanjang bulan 1*


*Yang ni pula bermula hari ni*


Maaf, ternampak girly pula dekstop tu. Memandangkan aku suka warna coklat, ok la tu. Yang penting, pink tu ada. Hahaha. Baru matching dengan blog pink aku ni :p


Nota Kecil : Selamat bekerja pada esok hari. Esok merupakan "Girls Day Out" bagi aku. Muehehe. Asyik berkurung dalam rumah je kan. Sekali-sekala keluar dengan kawan-kawan rapat kita kan best ;D

5 comments:

Anonymous said...

entry skit tkpe janji ada gak update hihi..

Intan Aina said...

Cantik desktop tuk feb.. luv is not simple..=)

Unknown said...

huhu ingatkn J F apa td.. hello febuary :)

emy|farid said...

suka men game gak! tpi x pnah men game tu.

awww harus la kita gurly, kita kan gegerl. hehe

selamat febuari!

Lia Irdelia said...

selamat hari lahir utk mama kamu,,, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...