Sunday, February 12, 2012

Matematik | Senang ke susah?

Assalamualaikum.


Ehem ehem. Nak tanya korang ni. Berdasarkan tajuk entri aku ni, korang rasa MATEMATIK tu senang ke susah sebenarnya? Tettttttt.. Aku tahu mesti korang cakap MATEMATIK tu susah, kan? Hahaha. Masa aku belajar dulu-dulu kala dari tadika di mana kita belajar 1+1 = 2 sehinggalah berjaya ke tahap MATEMATIK KEJURUTERAAN di mana ianya semakin sukar untuk dipelajari. Tapiiii.. tak ada benda yang mustahil di dunia ni.


Tak percaya? Jom usyaaaaaaaaa..


*Tekan untuk tumbesaran yang nyata*
*Kalau tak berjaya juga, tekan Ctrl dan + dengan serentak*


Haaa.. Percaya tak sekarang? Hahaha. Aku baru tahu pasal formula ni. Cuba korang tanya soalan dekat kawan-kawan korang. Mesti dorang terkial-kial. Nak cari kalkulator la apa semua. Hehe. Taktik jahat :p

9 comments:

Ahmad Haziq Azlan said...

tak dapat tngok dgn jelas la....

♥ asma ♥ said...

lol lol. rembat kat group ccse!

Azek zk said...

senang je. apa yg penting cuba tanam minat.

Si BuDaK KaChAk said...

dulu mse skola rendah sy terre math...msuk skola menengah terus kepala kemek sebab math...

kesimpulannya tak suka da dengan math...huhuh

H.J said...

matematik senang kalo ada calculator..haha

zareliqa afiqa said...

hahaha~ matematik tadika mcm kacang! Matematik kejut tu yg berpeluh sikit =.=' kikiki

Lia Irdelia said...

oowww,,
sy suka math..
tapi math mcm x suka plak ngan sy..

kkkikiki..

fara anak abah said...

jom join?=) http://declosette.blogspot.com/2012/02/1st-giveawayshare-and-win.html

Ezad Skytech said...

macam pelik je formula tu...haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...