Monday, August 1, 2011

Bikin panas sajalah~

Assalamualaikum dan selamat malam semua. Tadi rajin pula aku duduk depan tv. Selama ni memang sangat hampeh la kan nak tengok hadap tv apa semua. Bila cerita dah bosan, layan adik aku sorang ni. Nampak laptop terbuka. Klip video Akim - Janji. Aku pun mainkanlah lagu tu walaupun dah banyak kali tengok. Sekali buka, rasa sakit hati pula.


Aku tak suka lelaki macam tu. Mula-mula setia kau bukan main. Bila dapat jadi artis, lupa daratan. Lupa asal usul pula. Awek dia tinggalkan. Cari yang lain. Aku mengomel la dekat situ. Adik aku menyampuk, lelaki normal lah macam tu. Aku pun panas je. Macam sopan sangat je kan lelaki buat macam tu. Hahaha. Emo pula aku.


Dengar dekat SINI.


Done. Byebye.

15 comments:

Syazwan Che Deraman said...

heheh..marah je.

selamat berpuasa ;)

Azza Azman said...

huhu sambungan video lama dia tu ke.. huhu. Biasalah lelaki...

iPai said...

alolo .. marahnya hira .. tp lagu tuh best laa ..


tp cam tak kena dgn lirik lagu tuh je .. lirik lagu tuh macam menghargai balik awek lama dia .. huhuhuh ..

Zahirah said...

mesti marah. belajar dari pengalaman sendiri. huhu. by the way, selamat berpuasa untuk encik pilot juga! :D

Zahirah said...

chempaka, yup! sakit hati wooo~ hahaha. teremo lebih pula

Zahirah said...

best tu memang best. saya rasa kan tu flash back kot. lepas dengan benda tu, dia hargai awek dia yang lama tu. maybe? mana saya tau. hahaha. bikin panas betul video dia. haih

Dzarief Zuhdi said...

hempuk jer akim tuh..


hehe

Zahirah said...

haha. tak nak lah~ :D

Nizam Ijam said...

sabar2..haha

Zahirah said...

terlebih sabar dah. haha :D

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaaa . akim .. tak sabau nak tengok sambungan video klip lagu dia . huish .. gile ah sampai bersambung 3x ..

Zahirah said...

tahu tak apa. haiyoo~

Suhazli said...

haah..MV tu tak sesuai ngan lagu la..janji mende gitu??huhuh

Zahirah said...

janji hanya tinggal janji =__________=

Mr.Superman said...

Jgn marah2,nti cpt tua.hahah :D

abg x minat dak akim ni.bkn apa,cm over sgt la dia.kalah artis femes.umur baru setahun jagung.haihh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...