Wednesday, August 3, 2011

Hujan itu satu rahmat

Assalamualaikum. Hari ni bermandikan hujan semata-mata nak beli juadah berbuka. Haih. Mana la nak tau kan hujan nak muncul, sekali hujan lebat. Basah lencun dah baju. Orang lain mandi hujan tak apa, balik rumah boleh mandi. Aku kena tunggu balik kerja ni baru boleh mandi. Sadis lagi di situ~ Sejuk bukan main. Duduk dalam peti ais ke apa? Korang doakan aku tak demam eh? Esok kerja lah. Sepatutnya cuti, tapi kena anjakkan ke hari Sabtu. Sabtu dan Ahad aku tak ada dekat rumah. Ada urusan dekat Terengganu. I'm Flying~~~~ Huhu.


Nasi Kerabu

Kole Kacang


Berbaloi tak aku mandi hujan gara-gara 2 makanan ni? Haaaa.. Jawab cepat! Haha


Nota Kecil : Malam ni aku tak boleh blog walking disebabkan laptop ni akan bertukar tangan. Maaf, nanti aku terjah korang balik eh? Thanks~ :D

20 comments:

SoLy SoLicious said...

waahh..lame xmakan nasi kerabu!!
cayyalah ,meredah hujan bagai :)

WiE said...

nampak macam sedap jer nasi kerabu ni..

H.J said...

tak berbaloi langsung..haha

Nightroad said...

berbaloi...he3..
btw hujan tu waktu plg mustajab nak berdoa...

jln2x sni lg..^^

cik najihah said...

berbaloi je hihi

cik pip said...

wah lebat x?huh..pip tag kamu..

hira said...

soly, haruslah saya pergi redah hujan tu. bila dah balik, dia reda. sabar je la~ hoho

hira said...

wie, memang sedap la. mana ada yang tak sedap. haha

hira said...

h.j, kenapa tak berbaloi? berbaloi la tu sebab dapat makanan untuk berbuka. kalau tak beli, tak berbuka la jawabnya~

hira said...

akak najihah, semua akak cakap berbaloi. ikan loi ada tak? hoho

hira said...

cik pip, lebat la juga. habis kena tempias. tag? haha. insya Allah saya buat nanti. thanks tau! :D

eDdY said...

nasi kerabu tu mmg nmpak sgt sedap...
pastu kole kacang tu mmg sy nyer fav(^^)

hira said...

wah. meh give me 5! hoho

Ezad Skytech said...

kole kacang tu nampak sedap la pulak..hahha~

siti kektus said...

berbaloi lah. kalau dah teringin sgt, tak peduli hape dah. :p

hira said...

izzat, dia kena try dulu baru tau sedap ke tak. tapi saya gerenti sedap! :D

hira said...

siti kektus, betullah juga~ haha :D

Tea Dno said...

tak berbaloi! haha~ ;p

Suhazli said...

wah makanan peberet hez!!baloi la kot kan hujan2 semata2 nak cri bnde ni..huhuh

Abang Stalker said...

sgt berbaloi!


owh kole kacang~ T_T nangis x dpt mkn,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...