Saturday, August 27, 2011

Semuanya FREE !

Assalamualaikum korang. Alhamdulillah, dah selesai pun puasa kita pada hari ni. Lagi 2 hari je lagi ni babe sebelum raya. Seronok tak? Seronok tak? Hahaha :p


Okay, aku nak share something dengan korang ni. Nak ke tak nak ni? Tolong angguk kalau nak ye? Eh, macam nampak la pula aku kan korang angguk ke geleng ke kan. Hoho.


Ni haa...



Korang pun pening tengok benda ni. Apa kena dengan header ni pula kan? Sabar. Aku tak habis cerita ni. Sebenarnya masa aku online Facebook tadi, terjumpa pula satu event. Orang invite la katakan. Aku rajinkan diri untuk buka. Tiba-tiba...



Haaa.. Masyuk tak? Hahaha. Edit blog kau free wehhhh.. Tapi masalahnya aku tak tahu nak edit apa. Haha. Korang ada idea tak? Teringin nak tukar tapi tu la. Masalah betul. Hoho. Rugi waaa cakap sama lu kalau lu tak mau dapatkan peluang ni. Bukan semua orang rajin nak edit blog kau free. Paling murah pun RM10 topup.


Pandai-pandailah korang fikir nak edit ke tak kan? Hehe. Sila tekan SINI untuk ke blog beliau. Selamat maju jaya! :D


Nota Kecil : Tak ada orang dekat dunia ni yang tak suka benda free. Hahaha :p

28 comments:

Anonymous said...

hehe
sronknye kalo bole edit blog sndri
hehe

Zahirah said...

boleh je farah. belajar nanti, faham la macam mana nak buat. hehe :D

Master Tora said...

sye datang sinihh dan clik tlg g ke web sye dan clik sebanyak yg boleh ye hahah
http://tutorialmalaysia.blogspot.com/p/request-tutorial-to-me.html

link sye iklan dia warna merah dan satu g ada di bahagian side bar,tQ

Zahirah said...

haha :D sabar je la~

Ezad Skytech said...

nak edit blog ni perlukan kesabaran..haha...sy da kena da pagi tadi...last2 guna template lama balik..huhu~

Zahirah said...

haha :D patut la lain~

Firdaus Life said...

freaky suka edit sendiri. hehe baru puas ati

Zahirah said...

baru masyuk eh? haha :D

p/s: ikut kehendak masing-masing juga kan? huhu

Dear bella said...

Wah... Baru join dia punya doodle contest tadi...

Syazana Zainn said...

kalo free mmg best..hihi

xP

dah lama tak edit2 template blog =,="

Anonymous said...

akak kalau edit blog memang berjam-jam. pening dgn coding sume. :P

K said...

edit sendiri lagi best, keh3

Unknown said...

ade je aku edit blog murah..lime hengget je..ko tgk blog aku tu...nurdiani yg editkan

Kancil 8349 said...

Salam hira,

memang betul semua orang suka benda free...tapi kena berhati2 juga...benda free macam nie lah yang bahaya..hehehe...bukan edit2 nie...hehehe...

tia @ Ini Kisah Tia said...

boleh je nak free , kena belajo sendrilah cara nak mengedit :)

Unknown said...

salam lebaran :)

Zahirah said...

bella, saya join nanti kot. haha :D

Zahirah said...

schaze, saya pun dah lama tak edit blog juga la *tipu sikit* haha :D

Zahirah said...

kak yana, saya tak lama cuma kena fikir nak ubah apa. haha :D

Zahirah said...

encik keroro, memang best! haha :D

Zahirah said...

jiji, macam best je. nak juga la. haha :D

Zahirah said...

kancil, maklumat kita dalam tu eh yang bahaya? hoho. yeye. saya tahu! :D

Zahirah said...

betul tu kak tia. nak belajar juga la ni. haha :D thanks! :)

Zahirah said...

saiazuan, salam lebaran juga untuk awak :)

SoLy SoLicious said...

sangat suke perkataan FREE... hahahaa

Cikgu Ma said...

selamat hari hari adik cumil...(",)

Zahirah said...

soly, FREE memang best! hahaha :D

Zahirah said...

cikgu, thanks~! hehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...