Saturday, August 6, 2011

Menyegarkan kulit wajah

Assalamualaikum semua. Hari ni nak berkongsi tips untuk menyegarkan kulit wajah :)


BAHAN-BAHAN :

Epal Hijau


Air Batu


CARA-CARA :

1) Cuci dan potong nipis epal hijau


2) Kemudian, rendamkan epal tadi di dalam air batu selama 5 minit


3) Setelah itu, letakkan di muka dan biarkan selama 15 minit


4) Korang akan dapat rasa kesegarannya. Jika diamalkan selalu ia juga boleh melicinkan kulit



Selamat mencuba! :)


Sumber : Saji Online

12 comments:

GaRy™ said...

like!!! simple dan mudah diamalkan... =).. thanks~..

H.J said...

rugi la epal tu..blh buat jus tu.ahaha

CikGu Ma said...

bagus perkongsian ni...tapi kalau nak segarkan lagi wajah, sentiasa berwudhu' dan berzikir..insyallah, wajah menjadi segar dan bercahaya =)

Cik Baju Kurung said...

betul ke nie ? nak try lah nanti . =)

Ezad Skytech said...

boleh try ni..hee..

p/s : jgn kata lelaki tak jaga kulit ye..(^^,)

Green Apple said...

abislah... greenapple telah dihiris halus.... sedih.... :(

hira said...

your welcome gary~ :D

hira said...

h.j, sekali-sekala buat untuk rawatan muka tak apa. haha :p

hira said...

cikgu ma, tu memang wajib la kan. hehe :D

hira said...

CBK, silalah try tengok macam mana. hehe :D

hira said...

izzat, sila-sila. saya tak cakap pun. haha :p

hira said...

kak GA, tu bukan akak la. haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...