Monday, August 8, 2011

Sekembalinya aku

Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Pagi tadi sampai rumah je, lembik rasanya. Eh, aku tak sihatlah. Suara sudah hilang wooo~ Cuaca sekarang kan tak teratur, sekejap hujan sekejap panas. Haaa.. Tak pasal-tak pasal, aku balik kampung dalam keadaan demam plus batuk plus selsema. Eh, banyak betul. Semalam demam dah ok sikit, tekak je perit. Lupa pula aku tak boleh minum ais, sekali pekena 1 gelas semasa berbuka. Akibatnya, tak ada suara dah malam tadi. Hoho.


Okay, aku tak nak cerita pasal tu sebenarnya. Aku sebenarnya terkejut bila buka blog ni pagi tadi. Sekali buka, 130 komen tengah menunggu untuk di"approve". Pengsan kejap. Kenapa banyak sangat ni? Ni mesti dari segmen apa semua. Haha. Aku tak online selama beberapa hari la katakan. Jenuh la aku nak tengok komen satu-satu. Eh, tu bukan beban. Thanks kepada korang yang sudi terjah blog aku ni. Nanti aku datang blog korang balik. Ada lagi urusan yang tak selesai tu, aku akan try buat nanti.



Nota Kecil : Eh, korang, malam nanti aku buat segmen. Tunggu tau! Hahaha :p

Pesanan dari penaja : Entry kenapa aku hilangkan diri akan di"update" kemudian :)

18 comments:

Najwa Not Nadrah said...

sudah rindu kat kak hira tau, hehe
wow segmen!! =D

Hafizin Jamil said...

retis ni..sampat seratus lebih komen nak kena approvee..haha

Anonymous said...

buat segmen jugak ke? ni smgt nak tunggu ni. :D

unknown said...

Assalamualaikum akq!

CR 16 thn.. 3 tahun muda dr akq..

Slmat berkenaln!

=)

Ramainya komen akq punya belog..
*jelez sebenatar.. ehheh..*

Smge cpat sihat!..

Minum air jawa banyk2.. insya-Allah sihat lerr..

najihahfara said...

la x sihat ke dik..
akak baru je baik demam ni

Ezad Skytech said...

hee..jenuh nak approve komen banyak2 tu..haha~

K said...

wah wah, retis XD

p/s : semoga cepat sembuh :)

eva said...

bykkan minum aek suam.. vitamin pun kena makan gak.. smoga cepat sembuh ;)

tia @ Ini Kisah Tia said...

yeahhh . gagahkan diri ek :D

Zahirah said...

@Nur Najwa

yeke rindu ni? hoho

Zahirah said...

h.j, tu bukan retis la. haiyoo~ abang stalker punya kerja. haha :D

Zahirah said...

clara, selamat berkenalan juga dik. hehe :D

Zahirah said...

siti, sila-sila join eh? huhu

Zahirah said...

kak najihah, tinggal batuk dengan sakit tekak je ni. huhu

Zahirah said...

izzat, terlebih banyak dah =______= haha :D

Zahirah said...

encik keroro, tu bukan retis la. haha :D thanks~

Zahirah said...

eva, vitamin eh? tak ada la pula. hoho. by the way, thanks tau. hehe :D

Zahirah said...

ye, kak tia! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...