Saturday, August 27, 2011

Dolemon bukan Doraemon ye kawan-kawan

Assalamualaikum dan selamat tengah hari korang. Haha. Seronok kejap. Malam tadi dah siap berkemas semua barang-barang untuk masuk Universiti. Cuma ada lagi sikit barang yang perlu dibeli. Hehe.


Okay, kembali ke tajuk di atas, "Dolemon bukan Doraemon ye kawan-kawan". Haaa.. Ni ha Dolemon aku...



Kad raya Dolemon dari Kak Green Apple


Ni sebenarnya balasan dari kad raya yang aku bagi hari tu. Hoho. Ada juga yang sudi hulur kad raya kan? Suka wehhhh.. Maaf tau kalau aku panggil Dolemon bukan Doraemon gara-gara penangan anak buah aku yang menyebabkan aku jadi pelat. Hahaha.


Nota Kecil : Thanks a lot akak! Hehe. Dah tau alamat tu, mai la singgah rumah ;)

18 comments:

kimomoto kozaima said...

dolemon..haha pelat..woooo dpt kad raya tu...

Green Apple said...

kad raya dolemon ni tuk budak2 tecik je.. heee

Selamat Hari Raya Aidil Fitri, semoga majujaya ditempat baru nanti..

Saiazuan said...

hehe comel je kad raya dia

Princess Feyqa said...

hehe mcm kad rye fyqa :p

hira said...

kimomoto, sekali-sekala la pelat. apa salahnya kan? :p

hira said...

kak GA, saya budak kecik eh? haha :D

hira said...

saiazuan, comel kan? huehue

hira said...

kak feyqa, sama eh? adeh. haha :p

Farhan Hanif said...

dolemon pelat ke...hahaha...pasni kuar plk kad Powel Langers (power rangers)

hira said...

amboi farhan. sukanya mengata kita. hahahaha :p

iMBobo said...

hehe dolemon juga :) selamat hari raya hira! :) nnt raya jemput dtg blog ye hehe..

Ezad Skytech said...

haha..pelat ye hira..mesti rindu nak cakap pelat mcm tu kan...haha~

hira said...

iMBobo, selamat hari raya juga! hehe :D insya Allah. takkan lupa punyalah. hehe

hira said...

izzat, rindu juga la. haha :p

Bella said...

comelnye.... =)

SITI NOORNADIYANA said...

alahai.. comeinye kad raye dolemon. :P

hira dah kemas2 barang dah. akak je belum lagi. malasnyeee.. =.=

hira said...

bella, thanks! hehe :D

hira said...

kak yana, comel kan? haha :p

yup, dah kemas dah. hehe. sila-sila la kemas. hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...