Wednesday, August 17, 2011

Kenapa hari ni jadi macam ni?


Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Hari ni merupakan Hari Nuzul Al-Quran di mana Al-Quran diturunkan. Tak salah aku, hanya Negeri Selangor je yang cuti, kan? Betul tak ni? Hoho. Tapi hari ni aku je yang kerja. Aku bukan kakitangan kerajaan ye. Harap maklum. Adeh. Malas je rasanya nak pergi kerja. Huuuu.. Tak nak pergi, boleh? =___= Sifat pemalas dah muncul dalam diri ni. Haih. Kalau cuti, best pergi tengok wayang memandangkan hari ni tiket wayang murah. Haha. Tu je aku fikir. Tapi bukan boleh makan pun ~___~


Kesimpulannya, kerjalah jawabnya. Hmm..


Nota Kecil : Bila gaji nak keluar eh? Nak guna untuk beli barang la. Hehe :p


Pesanan dari penaja : Aku kena senyum ye hari ni. Kena pupuk semangat bekerja hari ni. Hoho. Jom korang! :D



2 comments:

Ezad Skytech said...

Selamat berkerja..hee~
Jangan malas2...haha(^^,)

hira said...

thanks! haha :D hari ni memang rasa malas. macam hampeh je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...