Sunday, August 14, 2011

Dah pun berakhir..


Assalamualaikum. Tadi baru sahaja berlangsung perlawanan akhir badminton antara Lee Chong Wei dengan Lin Dan. Malangnya, Lin Dan mendahului dengan perbezaan 1 mata sahaja. Haih. Tak apa, Datuk Lee Chong Wei dah pun berusaha segigihnya dalam perlawanan tersebut. Kalah sekali tak bermakna kalah untuk selama-lamanya. Harap-harap Lee Chong Wei akan lebih mantap pada masa hadapan. Wehooo~!


P/s : Abang aku marah aku sebab aku pakai baju warna merah. Seakan-akan aku menyokong Lin Dan. Haha. Mana aku tau wehhh.. Memang teringin nak pakai baju merah, jangan salahkan aku pula :p

8 comments:

Ezad Skytech said...

mesti berpeluh kan Lin Dan masa lawan Chong Wei ni..hee~

Ezad Skytech said...

pakai baju merah ye..ni nak serang ni..sokong Lin Dan ye..haha~

EjAt_mU89 said...

xpe Olimpik ade lg..jln cni

najihahfara said...

papepun lin dan hensem woo hahahaha

Zahirah said...

mungkin kot izzat. huhu. kesian dia. ramai betul kecewa. tak apa, saya dah anggap Lee Chong Wei menang! :D

Zahirah said...

ehem ehem. mana ada sokong Lin Dan. hahaha :p

Zahirah said...

insya Allah nanti ada la tu rezeki untuk dia :)

Dzarief Zuhdi said...

wuuu.. first set dah mantop.. tak per, ble cuba gih.. harap chong wei ble maintain lagi dua tiga taun.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...