Tuesday, August 30, 2011

It's Over, Babe~!

STICKY POST ! (SEMPENA RAYA)
*Sila rajinkan diri untuk scroll ke bawah untuk melihat entry terbaru*


Assalamualaikum semua. Tajuk entry ni agak ganas ke tak eh? Huhu. Abaikan. Nak buat pantun ni. Dengar tau! Hehe :D


Bulan Ramadhan bakal menghilang,
Menghimpit pilu dan juga hiba,
Apa bikin semua olang,
Dengan Syawal yang bakal tiba.


Hahaha. Sempat kau aku buat pantun. Kau mampu? Huehue. Perkataan pertama aku nak cakap, SERONOK! Hahahaha. Puas aku.


Pertama ; aku dah berjaya menamatkan perkhidmatan aku sebagai pekerja yang sangat berkaliber walaupun suka mencuri masa untuk membaca buku-buku anime. Heh. Itu aku :p


Kedua ; aku dah pun berjaya membuatkan mood aku untuk beraya kembali meskipun baju raya tak ada lagi. Sadis ke gembira yang harus aku ungkapkan eh?


Ketiga ; Aku berjaya sebab dapat tahan nafsu lapar. Padahal sekarang pun perut dah berbunyi. Hoho.



Di kesempatan ini, aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN kepada semua warga blogger dan juga umat Islam di muka bumi ni. Sambutlah perayaan ni setelah berjaya berpuasa selama sebulan. Cayalah! Ada orang lelaki yang tak puasa penuh ke? Huhu. Selamat pulang ke kampung ye, kawan-kawan. Aku kemungkinan balik Johor raya kedua. Hehe. Ada orang Johor ke sini? :)


Nota Kecil : Selamat berbuka ye semua. Tak sabar rasanya nak dengar takbir malam ni. Weehoooo! :D

25 comments:

Ezad Skytech said...

baju raya pakai tahun lepas punya la..hee..

Ezad Skytech said...

selamat berbuka..(^^,)

Dzarief Zuhdi said...

slamat ari raya iss Hira.. :D

maap zahir batin..

SoLy SoLicious said...

selamat hari raya aidilfitri :) maaf zahir batin juga :)

hira said...

izzat, tahun lepas warna hijau la. mana sama wooo~ haha :D

hira said...

selamat berbuka juga untuk izzat! :D

hira said...

selamat hari raya maaf zahir & batin dzarief! hehe :D

hira said...

selamat hari raya maaf zahir & batin juga soly :)

Clara said...

Clara pkai kasut tahun lepas punyaa...

=)

btw, nak mintak maaf dari hujung kaki ke hujung rambut.. hee~~~

tia @ Ini Kisah Tia said...

selamat hari rayaaaaaa :)

hira said...

CR, akak beli baru memandangkan nak masuk U sekali. hehe :D dah lama tak tukar sandal baru. hoho

p/s: me too CR, kita kan jiran. hehe :D

hira said...

selamat hari raya kak tia :D

Ezad Skytech said...

Selamat...Hari Raya..(^^,) hee~

Silbiabigail said...

Selamat berhari raya.. maaf zahir batin.. (angjat tangan) ni org Jaybee... Tmn U..! hahaha...

Zul Fattah said...

selamat hari raya..
maaf zahir dan batin..
[^^,]
http://zulfattah.blogspot.com/

eDdY said...

selamat ari raya hira(^^)

iMBobo said...

selamat hari raya hira! :)

H.J said...

selamat hari raya hira..

Freaky said...

selamat hari raya aidilfitri hira :)

hira said...

selamat hari raya izzat! :D

hira said...

selamat hari raya silbi! hehe :D jauh la JB tu. huhu

hira said...

selamat hari raya zul fattah :)

hira said...

selamat hari raya eddy :D

hira said...

iMBobo, H.J dan freaky, selamat hari raya :D

p/s: wish sekali la eh? haha

Nizam Ijam said...

selamat hr raya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...