Wednesday, August 10, 2011

SEGMEN : FAKTA TENTANG DIRI INI ...... HIRA


Tekan SINI.


Fakta tentang diri aku :

1) Aku suka bermonolog dalaman. Pantang ada masa je, aku bermonolog. Haih. Korang takkan perasan punyalah. Sambil tengah buat kerja boleh pula aku cakap sorang-sorang. Dalam hati tau. Hanya aku je yang tau. Orang lain tak tau :p

2) Cepat muak bila makan sesuatu makanan dalam kuantiti yang banyak.

3) Sangat alergik dengan habuk dan bulu kucing meskipun sayang dan cinta kepada spesies tersebut ~__~

4) Jatuh hati dengan makanan yang pedas sampai meruntun jiwa dan bisa mengalirkan air mata. Haih. Drama betul.

5) Seorang yang sensitif pada situasi tertentu.

6) Senyum dan gelak adalah ramuan kebahagiaanku! :D


3 comments:

Ezad Skytech said...

haha..sama pulak ye..tak boleh kena habuk..mesti bersin non-stop punya..hee..

Ezad Skytech said...

walaupun makanan tu pedas..tetap nak makan jugak sebab sedap..tak peduli la pedas ke hape kan..haha~

Ezad Skytech said...

owh..suka senyum dan gelak..tu resipi sape yg hira guna tu..hee..

p/s : tapi jgn senyum sorang2 nanti org kata pe pulak..haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...