Wednesday, August 10, 2011

Set soalan peperiksaan percubaan sudah pun keluar


Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Seperti yang korang baca dekat tajuk tajuk tu, set soalan dah pun keluar 2 Ogos lepas. Khas kepada semua pelajar UPSR, PMR dan juga SPM. Tekan SINI untuk baca. Eh, untunglah budak-budak zaman sekarang. Dulu nak dapatkan set soalan percubaan pun dari guru sekolah. Tak pun, guru tuisyen je. Tu pun bukan main susah nak dapat. Siap fotostat apa semua. Sekarang zaman serba moden. Tak perlu dah nak fotostat, kerajaan dah siap letak dalam paper. Bersyukurlah korang ye? Belajar rajin-rajin. Jangan main-main pula. Kemudahan dah ada, gunakan sebaiknya :)

8 comments:

Tea Dno said...

bebudak skang memang untung... untunglaaaaa...

Dzarief Zuhdi said...

sng nya budak2 zaman skank.. haihhh ~~

rugi la klu depa main2 gak.. dah la skrang susah nak masuk U.. ~~

hira said...

tea, memang terlebih untung. haha :D

hira said...

dzarief, tu la pasal. sendiri buat, sendiri tanggung. wah, macam tu pula. haha :D

asiah_Li said...

betol2...hehehe...kat astro pon siap ade channel khas tok diorg

CikGu Ma said...

itulah...bila terlalu banyak kemudahan, usaha sendiri pun berkurang...

iPai said...

wah thanx bagi link .. tgh mencari benda ni juga

iPai said...

halamak .. kena bayar r .. uhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...