Tuesday, August 30, 2011

MERDEKA !

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua. Salam 1 Malaysia juga. Hehe. Hari ni merupakan 1 Syawal. Amacam? Syok tak? Banyak makan? Esok pergi mana pula eh? Aku tak jadi balik kampung. Wuuuuu.. Raya dekat rumah je tahun ni. Best gilaaaa kot. Huehue.


Nah, satu je gambar raya aku hari ni. Tahun ketiga sebagai seorang blogger :D



Purple wehhhh.. Ni baju raya yang disiapkan pada pukul 1 pagi. Pagi-pagi dah siap gosok. Huhu.


Okay, panjang pula mukadimah aku. Dengan ini, aku ingin ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-54 kepada semua rakyat Malaysia tak kira korang berada di tanah air mahupun di luar negara. Harap negara kita sentiasa berada dalam keadaan aman dan makmur. Aku bangga menjadi anak jati Malaysia :D


Nota Kecil : Jangan biarkan fikiran kita dijajah oleh orang luar.

14 comments:

cik najihah said...

dik..bg fb awak..
btw muke awk mcm sepupu akk

sherotpetot said...

saya pon beraya kat rumah tahun ni
tapi tak bestttt!!
nway salam kemerdekaan :p

Ezad Skytech said...

esok balik kampung..yeay2..haha..mcm budak2..huhu..

sy baru tahun pertama beraya sebagai blogger..heee~

Salam Kemerdekaan ke-54..(^^,)

Dzarief Zuhdi said...

selamat MerdekaRaya.. :D

Raya kat ruah pon ok la.. asal kan happy senantiasa.. ;p

Nur Najwa said...

Wah bergayanya kakak ku ini... =D

Gelugoq said...

datang untuk beraya
susun 10 jari mohon maaf
slamat hari raya

Cik Bunny said...

Tahniah, blog anda jadi blog pilihan Cik Bunny bulan sept =D http://inspirebunny.blogspot.com/2011/08/blog-pilihan-bulan-september.html

hira said...

kak najihah, dah add dah kan? huehue

hira said...

sherot, bosan kan? haha :D selamat merdeka raya juga untuk awak :)

hira said...

izzat, dah sampai kampung ke belum ni? haha :D it's ok walaupun kali pertama. best tau! hehe

p/s: selamat hari kemerdekaan yang ke-54 juga untuk awak :)

hira said...

dzarief, selamat merdeka raya juga untuk awak :) memang ok je. saya tak merungut pun ni. haha :D

hira said...

adik najwa, tak bergaya pun la. dia tu yang bergaya sakan. haha :p

hira said...

gelugoq, selamat hari raya :D

hira said...

thank you cik bunny! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...