Wednesday, August 3, 2011

Salah satu TIPS untuk ceria~

Assalamualaikum dan selamat pagi. Malam tadi aku dah share dengan korang pasal lawak yang superb best tu kan? Kalau tak tengok lagi, sila tekan SINI. Sekarang ni, aku nak bagi korang video yang memaparkan budak yang suka tiru aksi orang. Best wehhhh~ Walaupun tak lawak mana, sekurang-kurangnya boleh ceriakan hari anda :)




Haa.. Berjaya tak? Haha.

13 comments:

SyazwanSarawak said...

lol hari ni sudah ceria kembali. hehe

hira said...

bagus! haha :D

rara pinkmafia said...

mmg nk gelak besar lah kan.

hira said...

hahaha. akak gelak je la. tak ada orang nampak pun. jangan risau :D

iMBobo said...

hahaha lawak si johan ni..

sergeant keroro said...

jozan memang best, keh3

hira said...

iMBobo, memang lawak dorang ni! sabar je la. macam-macam boleh jadi. hoho

hira said...

encik pilot, mestilah bestttttt kan? haha :D

Ezad Skytech said...

haha...video ni mmg best..(^^,)

hira said...

hahaha. kan? seronok! :D

Dhiya Fariza said...

this tube never fail to make me smile :D

Suhazli said...

gaya dr fadilah memang superb la..ahhhh sempottt!hahaha

Abang Stalker said...

hahahha..mmg kelakau!mke cm hape je.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...