Monday, August 1, 2011

Malam telah pun tiba

Assalamualaikum. Amacam korang buka puasa tadi? Best tak? Makan apa eh? Ada yang terlebih makan ke? Harap hari pertama berpuasa ni dapat memberi semangat untuk korang teruskan usaha puasa untuk hari berikutnya.


Kuih sagu. Sedap woooo~

Haaaa.. Inilah kuih yang aku cakap tadi dekat entry sebelum ni. Mana aku tau nama dia. Favourite! :D


Nota Kecil : Larat tak pergi tarawih? Hoho

Pesanan dari penaja : Kenyang. Alhamdulillah. Hehe

17 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

tia pun tak tau .. tapi Tia pun suka makan kuih tuuu . hehe :)

Umedia Network said...

huhu. Sedap tu. Mak saya suka. hee. :)

Faidhatul Arfah said...

wahhh , sedapnye kuihhh tuhhhhh yum yum yum hehe (:

hira said...

yeahhhh.. kak tia geng saya! wehoooo~ :D

hira said...

mana satu umedia? haha

hira said...

memang sedap. esok jangan terliur tau. hoho

Suhazli said...

tadi hez makan murtabak..kenyang smpai tak g terawih..huhuhu

hira said...

ehem ehem. kenyang sangat tu. hahaha. tak apa, syukur alhamdulillah dah berbuka :)

iPai said...

larat je .. ni esok jgn baca post ni .. boleh menggugat iman tgk makanan cantik2 cam ni .. uhuhuh

hira said...

haha. abang ipai jangan tengok tau! :p

cik najihah said...

sedapnyeeeee

hira said...

memang sedappppppppppppp la kak~ haha

LyaLuna said...

wawahhh shedaynyew... haha >.<

http://yanadimple.blogspot.com/

hira said...

eh lyna, kenapa tengok waktu hampir berbuka ni? hahaha :D

LyaLuna said...

tyme na bbuke sume jd shedappp haha

http://yanadimple.blogspot.com/

hira said...

hahaha. boleh pula macam tu

Abang Stalker said...

kuih yg hijau tu nm dia,kuih puteri ayu atau sri ayu. :)


sdp dua2 kuih tu klu bt berbuka. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...