Monday, August 15, 2011

Harap sabar menunggu~

Assalamualaikum. Disebabkan aku begitu sibuk kebelakangan ni, aku selalu buat autopost di sebelah petang. Haha. Itu pun kalau ada idea. Kalau tak ada, jangan harap la ye? =___= Sangat hampeh betul aku ni. Ehem ehem. Entry pendek sebenarnya ni. Korang tunggu entri aku malam ni tau! Nak main cerita-cerita macam zaman kecil-kecil dulu. Huuu..


*Salah satu gambar dalam entri aku malam ni. Tunggu~~~*


Nota Kecil : Selamat berbuka! :D

13 comments:

cik najihah said...

kamu ditag :)

Nur Najwa said...

Wah !!!!
Cantiknya meow tuuuuu....
Gegirl ke boboy?? =P

Kalau gegirl nak couplekan dgn meow saya.... hehe

H.J said...

wow..tunggu malam ni eh??

Afiqa Dayana said...

aloloo, comelnyaa kucing ! hehe

fara anak abah said...

saya ske kucing tp saya tkut nk pegang..haha=p

kumpulan puisi said...

Tak ada ide untuk update ya,.
gambar kucingnya comel sangat ,.
aku suka kucing juga,..

hira said...

kak najihah, tag yang mana eh? saya cari tapi tak jumpa. huuu..

hira said...

najwa, tu... entah! haha :D tak tanya la pula. huhu. eh, ada kucing eh? meh give me 5! :D

hira said...

h.j, dah pagi dah ni. hoho

hira said...

h.j, dah pagi dah ni. hoho

hira said...

afiqa, memang comel pun. hehe

hira said...

fara takut nak pegang? laaa.. tak serang pun kucing tu. cubalah~ :D

hira said...

tak ada idea la juga. haha :D yeahhh.. comel sangat! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...