Saturday, August 20, 2011

Hari Sibuk!

Assalamualaikum. Ehem ehem. Menyepi pula aku hari ni kan? Almaklumlah, aku sibuk la korang. Kan entry aku yang sebelum ni ada mengatakan bahawa hari ni aku pergi cari barang-barang untuk masuk Universiti. Tu yang tak sempat nak update.


Haaa.. Nampak tak kad raya dekat bawah ni?



Kad raya ni telah pun selamat dihantar pagi tadi. Serius, banyak! Aku ngantuk sangat malam tadi. Pagi tadi baru main tulis-tulis. Kalau alamat aku tulis terbalik, tulisan macam cakar ayam sebab sambung-sambung tu, aku minta ampun banyak-banyak tau. Aku nak cepat sangat pagi tadi. Semua plan aku yang malam tadi hanya sempat buat 1 je. Selebihnya pagi tadi. Mana tak kelam-kabut =____=


Tapi bila aku tulis-tulis tu, boleh pula belek-belek kad raya. Boleh pula terdetik dalam hati aku, "comel juga kad raya ni, rasa sayang pula nak bagi orang". Hahaha. Sampai macam tu wehhhh.. Agak sengal juga aku ni. Haih. Niat nak bagi orang, boleh pula nak simpan. Sabar je la~


Sekarang aku sangat keletihan. Dari pagi sampai pukul 8 lebih tadi baru sampai rumah. Aku berjaya beli barang sebanyak 4 plastik je. Macam sikit pula. Dah, jangan membazir. Duit tak ada, buat cara tak ada duit ye zahirah? Hoho. Blogwalking aku akan buat pagi esok. Korang tunggu je la eh? Tak aktif pula aku sejak kebelakangan ni. Adeh. Kesian je. Tapi teringin nak buat segmen, cuma tak tau mengenai apa dan bila. Huuu...


Nota Kecil : Blog ni dah kurang kunjungan. Sedih kejap ~____~


Pesanan dari penaja : Selamat berhujung minggu korang! :D

11 comments:

Clara said...

Wah!

mesti yg dapat kad raya dr kq hira gembire..

CR nak join tp, pasal pngalmn rye.. takde yg best pown.. biasa2 je..

Klu takat, tepek gambar and link ke entry.. CR terus join.. hehehhe..

Buatlah lagi segmen, confirm rmai join..

Smge dapat rehat yg secukupnya..

Princess Feyqa said...

wah kad rayaa. nak ugak :D heheheee

Ezad Skytech said...

wahh..bz betul ye..

sayang nak bagi orang kad raya tu..sampai macam tu sekali ye..haha..

GaRy™ said...

hahahaha... boleh pulak rasa sayang nak bagi kad raya tuh kat orang lain... kah3...

Cik Bell said...

wah.bestnyer ..

Art Blogger said...

rehat sejenak lah,, tuk ilangkan penat''..

hira said...

akak feyqa nak kad raya ke? huhu

hira said...

hahaha. izzat, sayang la juga :p

hira said...

mestilah gary! haha :p

hira said...

cik bell, best la juga. nak juga ke? hehe

hira said...

thanks a lot art! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...