Friday, August 5, 2011

Jejaka hangat!


Assalamualaikum. Haaaaa.. Ingat tak dulu dengan lagu Uptown Girl? Alaaaa.. Dulu kala lagu ni memang sangat popular dalam kalangan kita. Serius, penangan Westlife tu memang membuatkan kita sering dihantui dengan lagu-lagunya yang superb. Fuhhhhhh.. Cayalah~


Masa dalam kelas BI dulu dekat matrik, kitorang selalu buat kerja sambil mendengar lagu. Lecturer aku memang sporting! Sekali dia pasang lagu Westlife ni, rindu membuak-buak. Terus aku download balik lagu dorang yang dulu-dulu. Eh, abang aku dulu ada beli kaset mereka ni. Entah ke mana pula perginya. Original ye? Bukan ciplak punya. Hoho.


Dengar kata kumpulan Westlife bakal tiba di Malaysia pada 7 Oktober 2011. Silalah tempah tiket ye? Makluman lanjut, tekan SINI.



Pesanan dari penaja : Malam ni aku berangkat ke Terengganu sehingga hari Ahad. Pagi Isnin baru sampai rumah. Blogwalking terpaksa ditundakan. Entry selepas ni adalah auto post. Harap maklum. Doakan aku selamat pergi dan selamat sampai tau :D

7 comments:

Hafizin Jamil said...

ni pom jejaka hangat..haha

Anonymous said...

WESTLIFE mmg terbaik. Nice info juga eh.

like page saya eh. (www.facebook.com/umedianetwork)

Syahirah Zaini said...

waaahhhh! sy minat sgt kat Westlife ni sampai tbawak dlm mimpi tau.dorg mmg best!! XD

Dzarief Zuhdi said...

aik.. ingat dah terkubur westlife nih..haha.. hidup lagi rupanya..
tapi kbnyakan lagu depa just remake jer kan, celup lagu2 lama.. ermmm

shah URL said...

Dulu dorang ni top giler kat bnyk negara tmsk japan n mesia kan :)

Uptown Gurl!

Ezad Skytech said...

haa..zaman2 sekolah dulu mmg dgr lagu2 dorang ni..lagu uptown girl la yg paling top..haha~

Mr.Superman said...

diorg ni mst da tua2 sbnrnya.sbb masa abg muda2 dlu bru nk tumbuh bulu depa da bsr,skrg ni lg la bsr kn. :D

ek..==' bsr abg tu cm lain je mksdnya.Umur meningkat,bkn bsr. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...