Wednesday, August 10, 2011

Cermin mata 1 Malaysia


Assalamualaikum. Sekali lagi, aku rajinkan diri untuk mendekati isu-isu semasa memandangkan sudah lama meninggalkan newspaper sejak berada di matrikulasi dulu. Dunia serba moden, teknologi semakin moden. Semua berita terletak di hujung jari. Tekan je, dah dapat info. Wah, hebat bukan?


Baca SINI.


Amacam? Seronok tak? Korang ada ke sampai dapat free of charge je cermin mata tu? Tak ada kan? Aku pun tak ada. Cermin mata aku pun dah macam apa je. Tapi memandangkan power spect tu masih elok, aku guna je. Jangan membazir nak beli baru. Bonus raya bakal dapat, bila nak belanja aku Kamera Nikon 9100 ye? Hmmm.. Hehe :p

2 comments:

Nur Zafirah said...

wahhh sekarng semua dah 1malaysia. hehe

jom join game saya :)

http://kittykucingaku.blogspot.com/2011/08/game-all-around-world.html

Dzarief Zuhdi said...

beli dslr ler.. best sikit.,hehe.. tapi duit mau ramai la.. ngeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...