Tuesday, August 23, 2011

Kenangan Bersama Kad Raya



Tekan-tekan SINI untuk lihat segmen beliau.


Opsss.. Lupa, assalamualaikum korang. Hoho. Tadi rajin pula aku belek-belek drawer aku untuk cari kad raya ni semata-mata nak join segmen encik keroro ni. Kebanyakan kad raya aku dari zaman sekolah. Huuuu.. Korang jangan terkejut pula eh tengok kad raya aku yang banyak ni. Hahaha :p









Dan juga dari blogger. Tekan SINI untuk ke entri tersebut.


Nota Kecil : Aku tersangat penyabar tunggu gambar-gambar atas ni upload. Dah la internet slow, gambar pun macam ngada semacam je. Haih. Haha. Ni setengah je eh? Tak sempat pula aku join segmen ni kalau nak tunggu gambar di"upload". Huuu..

17 comments:

Ezad Skytech said...

haa..untungla kad raya masih ada tersimpan lagi..sy punya entah ke mana menghilangnya..haha~

Hafizin Jamil said...

banyok benor kad raya dia..ehe

MAY said...

tgk sini kalau nak tgk.. =)
tag kamoo ye..

http://mayandhanis.blogspot.com/2011/08/kad-raya-pertama-dari-member-blogger.html

Dear bella said...

Wah... Banyak juga kad raya awak...
Yang lagi comel kad raya oshin bagi...^^

unknown said...

Jeleznya..

CR ada lebih kurang 5 je,, dr tadika smpai skunk.. =(

K said...

yeke setengah jek?? dah cukup banyak kot. hehe :P

p/s : thanks join :)

Juwita Afifah said...

Rajinnya dia upload gmbr satu2. Fuhhh, terbaik. =P


http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/08/kenangan-bersama-kad-raya.html

Zahirah said...

izzat, saya memang suka simpan barang yang orang bagi la. huhu

Zahirah said...

h.j, sikit la tu. haha :D

Zahirah said...

thanks a lot kak may :)

Zahirah said...

bella, tak ada tandingan eh kad raya oshin tu? haha :D thanks tau!

Zahirah said...

CR, tahun depan akak bagi CR satu eh? jangan sedih-sedih tau :)

Zahirah said...

sikit la encik keroro. haha :D your welcome~ :)

Zahirah said...

mrs. farhan, rajin la juga. haha :D

Anonymous said...

hira, thanks! kad raye dah sampai. :)

sue perbs.. said...

hehe.. memg rajin upload pic kad raye tu.. best pulak bile dpt bnyk kad raye ni

Zahirah said...

best! haha :D sekali-sekala rajin~ huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...