Tuesday, August 23, 2011

Kenangan Bersama Kad Raya



Tekan-tekan SINI untuk lihat segmen beliau.


Opsss.. Lupa, assalamualaikum korang. Hoho. Tadi rajin pula aku belek-belek drawer aku untuk cari kad raya ni semata-mata nak join segmen encik keroro ni. Kebanyakan kad raya aku dari zaman sekolah. Huuuu.. Korang jangan terkejut pula eh tengok kad raya aku yang banyak ni. Hahaha :p









Dan juga dari blogger. Tekan SINI untuk ke entri tersebut.


Nota Kecil : Aku tersangat penyabar tunggu gambar-gambar atas ni upload. Dah la internet slow, gambar pun macam ngada semacam je. Haih. Haha. Ni setengah je eh? Tak sempat pula aku join segmen ni kalau nak tunggu gambar di"upload". Huuu..

18 comments:

Ezad Skytech said...

haa..untungla kad raya masih ada tersimpan lagi..sy punya entah ke mana menghilangnya..haha~

H.J said...

banyok benor kad raya dia..ehe

CIK MAY said...

tgk sini kalau nak tgk.. =)
tag kamoo ye..

http://mayandhanis.blogspot.com/2011/08/kad-raya-pertama-dari-member-blogger.html

Bella said...

Wah... Banyak juga kad raya awak...
Yang lagi comel kad raya oshin bagi...^^

Clara said...

Jeleznya..

CR ada lebih kurang 5 je,, dr tadika smpai skunk.. =(

sergeant keroro said...

yeke setengah jek?? dah cukup banyak kot. hehe :P

p/s : thanks join :)

Mrs. Farhan said...

Rajinnya dia upload gmbr satu2. Fuhhh, terbaik. =P


http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/08/kenangan-bersama-kad-raya.html

hira said...

izzat, saya memang suka simpan barang yang orang bagi la. huhu

hira said...

h.j, sikit la tu. haha :D

hira said...

thanks a lot kak may :)

hira said...

bella, tak ada tandingan eh kad raya oshin tu? haha :D thanks tau!

hira said...

CR, tahun depan akak bagi CR satu eh? jangan sedih-sedih tau :)

hira said...

sikit la encik keroro. haha :D your welcome~ :)

hira said...

mrs. farhan, rajin la juga. haha :D

SITI NOORNADIYANA said...

hira, thanks! kad raye dah sampai. :)

hira said...

your welcome :)

sue perbs.. said...

hehe.. memg rajin upload pic kad raye tu.. best pulak bile dpt bnyk kad raye ni

hira said...

best! haha :D sekali-sekala rajin~ huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...