Wednesday, August 10, 2011

BONUS!


Assalamualaikum semua. Semua orang dah pun kecoh dengan bonus raya kan? Huhu. Bagus betullah kalau aku pun dapat bonus raya tahun ni. Wah, kakitangan kerajaan ke aku ni? Berangan je la boleh. Ehem ehem. Memandangkan bonus raya ada tahun ni, boleh pau orang. Wehoooo! Seronok~ Agak-agak boleh tak dapat duit raya lebih tahun ni? *angkat kening*


Baca SINI.


Alhamdulillah, kerajaan nak bagi bayaran khas untuk golongan pesara. Maka itu, ibunda tercintaku dapat juga merasa bonus tu. Syukur, ada juga rezeki dalam bulan puasa ni. Lagi-lagi nak raya. Bulan puasa, semua pintu rezeki, rahmat dan segala pintu terbuka. Untung kan sesiapa yang dapat :)

3 comments:

GnieSyazni said...

seronok & untung sape yg dpt..kite tak dpt bonus..tapi pasti ada rezeki lain yg masuk =) jgn risau

cik najihah said...

tompang bonus orang je la kite hahah

iPai said...

alhamdulillah .. bleh mintak baju raya lebih =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...