Saturday, August 13, 2011

istana biru nak berkenalan

Sila tekan SINI ye? Hehe.


Nama penuh : Zahirah binti Dzulkifli (hira) --> senang dan ringkas. Mudah untuk lafaz masa nikah wehhh.. Haha :p

Asal kejadian tidak diketahui la pula. Hoho. Maksud nama aku tu jelas, nyata, cantik. Eh, sila jangan gelak ye? Fakta. Aku tak tokok tambah pun. Tak percaya? Sila buka buku yang ada nama untuk bayi-bayi islam. Haaa.. Nanti korang jumpa :p

Semestinya aku suka nama ni. Ibu bapa yang bagi kan? Harus binti wajib aku suka. Nama yang diberi tu dah elok. Tak perlu tukar nama lain :)

Sifat aku yang baik? Ehem ehem. Senang menyesuaikan diri dengan sesuatu tempat, mudah untuk dibawa berkawan, suka senyum dan bergelak tawa, sangat sukakan kucing :)

Sebaliknya? Aku suka bermonolog dalaman. Haaa.. Ni memang habit tak elok aku. Haha. Aku suka tidur petang. Tak elok kan? Tapi aku tak kisah =_____= Duhhhh.. Tu je kot. Hoho.

7 comments:

Ezad Skytech said...

nak berkenalan boleh..? haha~

hira said...

boleh je. haha :p

PeRmAtA bIrU said...

hira.. thanks yer sebab join, saya sangt2 menghargai... sorry lambat terjah... sebab saya cuti 2 hari...

nama zahirah memang sedap... selaras ngan maksudnya yang cantik...

bagus lah senang menyesuaikan diri.. kalau saya ya amponnnnnnn!!! memang itu yang sukar sangt2...

monolog dalaman tu sangt bagus..:)

thanks yer join..:)

hira said...

it's ok. saya tak kisah. hehe :D saya pun sibuk sejak kebelakangan ni. huhu

thanks tau! :D boleh tahan la. lain orang, lain cara. hoho. monolog dalaman bagus eh? tak tau pula. haha :D

your welcome! ;D

PeRmAtA bIrU said...

jom2 berkenalan dengan kawan2 yang lain..:)

http://nilamsuhana87.blogspot.com/2011/08/segmen-istana-biru-nak-berkenalan-da.html

Zul Fattah said...

be frend k..

anyaway happy blogging..
nice to meet u..


http://zulfattah.blogspot.com/

hira said...

thank you. nanti saya terjah kesemuanya~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...