Friday, August 12, 2011

Perasan ke tak?


Assalamualaikum dan selamat pagi wahai blogger sekalian. Ehem ehem. Aku rasa sejak akhir-akhir ni aku tak berapa aktif dalam buat post entry ni. Eh, perasan ke tak eh? Komen yang banyak-banyak tu pun aku tak approve lagi. Haih. Apa mau jadi sama ini owner haa? Mau bikin orang malah-malah (sila baca dengan marah-marah) ka? Maaf ye korang. Aku kebelakangan ni sibuk la. Kadang-kadang ada urusan yang nak diselesaikan. Itu bukan sibuk juga ke? =__=


Tapi aku tetap terjah juga segelintir blog dan tinggalkan beberapa komen. Masih banyak lagi yang aku belum selesaikan. Boleh pengsan jadinya. Sebagai contoh, list untuk senarai segmen tu bloglist ni. Fuhhhhh~ Bikin gua pening saja maaa.. Tengok segmen tu, giveaway ni, contest tu, contest ni. Semuanya macam menarik. Nak join, masa tak ada sangat. Malam-malam aku dah penat. Kadang-kadang layan anak buah kejap. Baru siap-siap nak tidur apa semua.


Terfikir buat auto publish je ni. Hahaha. Boleh ke tak eh? Tapi bersengkang mata dan memerah otak la juga kan nak buat entri. Haih. Kesian. Biasalah, cuti dah hilang sehari. Tinggal hari Sabtu ni je. Tu pun tak tau la sempat ke tak. Harap-harap menjadi~ :D

10 comments:

eva said...

xpa.. nanti lepas raya baru byk masa nak buat entry hehe.. mayb penat berbuka lps tu solat lagi hehe

myra yusreena said...

huhu..sumorang sebok nk buat autopublish skg an..hehe..

tr buat rtu tp xjadik..haish haish..huhu

najihahfara said...

take care ye syg,,
sebok nak masuk u ye hihi

unknown said...

CR pown ingat nak buat auto post tp tak taw nak tulis apa.. mggu dpan exam..

Ezad Skytech said...

relaks la hira..sy pon sama la..bz je memanjang...masa untuk berblog cuma malam je..dan hari minggu..hee~

Zahirah said...

hehe. ye eva :D

Zahirah said...

myra, senang je tu. hehe. nak belajar tak? ;)

Zahirah said...

thanks a lot kak najihah! :D tak sibuk dengan preparation tapi sibuk dengan kerja. hehe

Zahirah said...

CR tulis je apa-apa yang patut. hehe :D by the way, goodluck tau! :)

Zahirah said...

izzat, tu la. haih. sabar je ni. haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...