Sunday, August 28, 2011

Selamat Membina Masjid :)

Assalamualaikum dan selamat malam korang. Hehe. Maaf ye, pagi tadi tak sempat nak update. Berkejar-kejaran nak pergi kerja apa semua. Sekarang ni je dapat update. Huuuu..




Selamat membina masjid kepada aku. Opssss.. Salah, kepada bakal pengantin yang akan memegang gelaran suami / isteri. Bukan aku ye. Hahaha. Jangan korang buat onar pula. Aku muda lagi. Lalalala~


Waktu cuti adalah masa yang sesuai untuk buat majlis perkahwinan. Awwww.. Seronok! Aku suka budak-budak kecik yang selalu mengiringi pasangan pengantin. Ala... flower girls tuuuuu! Hoho. Okay, berangan. Kahwin simple-simple sudah. Kahwin masa raya, agak-agak dapat duit raya sekali tak? Hahaha. Yelah, dah tua ni. Sedar diri. Huuu..


Tapi kan selalu aku tengok ramai betul pasangan yang bagi wang hantaran yang tinggi. Tak guna juga mahal, tapi akhir sekali bercerai =___= Pastikan korang kahwin tu bukan untuk masa yang singkat tapi untuk sehingga ke akhir hayat. Be alert ye korang! Haha. Bajet macam profesional dan dah kahwin ye. Sabar je lah~


Haih. Panjang betul merepek, sebenarnya tu gambar kad raya yang diterima oleh Dzarief Zuhdi. Nama penuh aku bagi. Hahaha :p Thanks a lot awak! Tahun depan boleh bagi lagi. Maaf tau kalau tiba-tiba buat entry pasal kahwin ni bila tengok kad raya ni. Hehe.


Nota Kecil : Hooray! Esok last kerja. Kemudian, fasa untuk belajar sedang menunggu~ :D

6 comments:

Syazwan Che Deraman said...

aah.
ramai yang akan mendirikan masjid nanti.
boleh la nak kutip duit raya lebih nanti kan?

hira said...

eh, ada ke yang sudi bagi saya encik pilot? ke encik pilot yang nak bagi? haha :D

Ezad Skytech said...

huhh...panjang intro..hee..best la dapat kad raya..(^^,)

p/s : esok sy cuti..hee~

Dzarief Zuhdi said...

hhaha.. tu lah pelik benor tajuk entry nie.. sebab mcm penah jer tengok gambar kad tuh.. hehe..

sama2.. insyaAllah taun depan ada lagi.. wahaha..

hira said...

izzat, panjang kan mukadimah saya? hahaha :p tau la cutiiiiiiii.. duduk senyap-senyap! :p

p/s: best juga! hahaha

hira said...

kan dzarief? hahaha :D saja je putar-belit sikit isi entry ni. hehe

p/s: yay! tahun depan dapat lagi. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...