Thursday, August 18, 2011

Raya, kau memang bikin aku........!

Assalamualaikum. Lagi 2 minggu sahaja lagi kita berpuasa. Kemudian, bulan Syawal pula tiba. Kedengaran pelbagai lagu raya yang dimainkan di corong-corong radio. Selalu sangat dah dengar. Aku tak suka lagu raya. Bukan apa, sedih sebab dah lama tak balik kampung. Huuu.. Tau la korang semua balik kampung. Tolong jangan cemburukan aku ye. Ketuk juga karang. Hoho



Lagu ni la yang selalu dimainkan semasa dalam perjalanan balik kampung. Dah lama tak mainkan. Rindu~~ :'D



Nota Kecil : Raya zaman kanak-kanak dulu yang best. Huuuu.. Nak balik zaman tu balik, boleh?


Pesanan dari penaja : Tawaran kad raya masih dibuka. Lalalala~

13 comments:

Freaky said...

skang dah banyak lagu raya kat redio.. saiko gile :D

cik najihah said...

suda emel kamu..
hihi
akk suke gilos dengar lagu ni..semangat

Dzarief Zuhdi said...

lagu legend.. hehhe

Umedia Network said...

Arghh!!! tak boleh dengar lagu ni. Nanti rasa macam esok dah raya. bhaha. :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . chill :D
Tia tak dengar radio , so tak dengar lah lagu2 raya tu . tapi memang dah start main kut ni dah tengah bulan puasa kan ..

psst : nanti Tia emel ye :) thankssssssssssssssssssssss ..

hira said...

freaky, apa yang sampai saiko sangat tu? hahaha :D

hira said...

thanks a lot akak! hehe. semangat nak balik kampung boleh la. kalau duduk rumah ni, tak ada semangat. haha

hira said...

dzarief, terlebih legend :D

hira said...

umedia, jangan dengar la macam tu. hahaha :p

hira said...

terlebih main dekat radio dah kak tia. haha :D okay, thanks! ;)

Ezad Skytech said...

sekarang ni start da lagu2 raya kat radio..haha~

Ezad Skytech said...

"balik kampung..ohh..ohhh..balik kampung.."

hee..(^^,)

hira said...

hahaha. izzat ni, sabar je la. memang dah banyak lagu raya =____= hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...