Thursday, July 7, 2011

31-7 Birthday Giveaway!

Assalamualaikum. Sekali lagi aku jadi gila giveaway~ Haha. Yela, esok aku dah sibuk kerja balik. Tak dapatlah aku nak jadi seaktif hari ni. Huuuu.. Jom weh join! Kali ni giveaway dari 4 orang blogger yang mempunyai tarikh lahir yang sama. Hebat, bukan? Aku sendiri tak pernah lagi jumpa orang yang mempunyai sama tarikh lahir dengan aku dekat blog ni. Hehe.



Tarikh tutup giveaway ni pada 31 Julai sempena tarikh lahir mereka ni la. Haaa.. Kau ada? Tak ada kan? Aku pun tak ada. Hahaha :p



Di sini, aku ingin wish kepada mereka berempat..



Selamat menyambut hari lahir ye korang. Semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur. Semoga tercapai segala hasrat yang korang impikan. Amin.. :)




Done. Byebye.



Pesanan dari penaja : Mungkin selepas ni ada lagi contest atau giveaway lagi? Hahaha :D


2 comments:

gadis melayu said...

amin.. terima kasih..^_^

hira said...

Sama-sama :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...