Sunday, July 31, 2011

Duit banyak wooo~


Assalamualaikum. Entry ni tak ada kene mengena dengan skim cepat kaya atau bisnes dekat internet apa semua. Ni bukan iklan untuk jadi kaya-raya. Bukan juga duit yang jatuh dari langit. Dah tu, apa? Haaaa.. Pening dah korang baca kan? Ni namanya, wang. Eh, tu korang tau la kan? Adeh. Sabar je la. Ni namanya gaji korang. Hahaha. Akhir bulan dah ni kan? Eh, kalau korang tak kerja, tu duit Nuffnang tu banyak. Sila-sila cash out. Aku belum lagi walaupun dah boleh. Malaslah. Boleh tak tunggu sampai Nuffnang hadiahkan aku tiket wayang ke apa ke kan? Demandnya~



Nota Kecil : Kalau korang ada duit banyak-banyak ni, korang buat apa eh?


P/s: Cemburu tengok orang dapat tiket wayang free dari Nuffnang =_______= Haha

13 comments:

Umedia Network said...

Kalau dapat duit banyak, bagi mak atau bpk sikit daripd duit kita tu. huhu. :)

Ezad Skytech said...

simpan je dalam bank..heee~

sue perbs.. said...

wah dh bleh cash out nuffnang.. gud2

sue perbs.. said...

wah dh bleh cash out nuffnang.. gud2

hira said...

betul tu umedia. hehe :D

hira said...

izzat, tu memang wajib la :p

hira said...

sue, belum la. setakat sekian sekian je. haha :D

Suhazli said...

bestnye da capai limit..cmne dpt byk ni?share la sikit..huhu

hira said...

erk. kan paling minimum boleh cash out kan rm50. share? saya bukan dapat ratus-ratus tau. haha

Tea Dno said...

haha tak penah dapat ape2. dah malas nak hantar tiket whatsoever kat nuffnang. haha.

hira said...

uik, sampai macam tu sekali? hoho

Abang Stalker said...

nuff x syg abg,seketui BE pun dia x bg.. ;(

hira said...

sama. haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...