Thursday, July 7, 2011

Memupuk amalan mulia

Assalamualaikum. Ayat nak gempak je bukan? :D Mari kita amalkan amalan membaca dalam kehidupan kita seharian. Seronok tau. Tahulah korang sibuk sangat, tapi takkanlah sampai tak ada masa nak membaca. Mesti korang nak cakap, "aku dah baca paper tiap-tiap hari, ok la tu". Kalau budak sekolah pula mesti nak cakap macam ni, "Saya pun baca buku teks dan juga novel yang kena bentang nanti tiap-tiap hari, ok la tu kan? Haaaa.. Kan? Betul tak? Hahaha. Dah la, nanti aku cakap panjang-panjang korang cakap aku membebel pula. Habis aku kena bahan. Tak nak macam tu =____= Haha. Jangan peningkan kepala, jom layan buku-buku yang aku terpaksa baca sewaktu bekerja :D


Kesayuan Seorang Gadis. Aku baca ni sewaktu dah nak habis kerja semalam. Serius, memang best cerita dia. Mengenai persahabatan. Comel~ :D


Crazy Family ni betul-betul buat aku gelak. Haha. Cerita yang mengisahkan perihal jiran sekeliling. Tak rugi kalau baca :)


Yang ni paling favourite~ Romantik Bas Musim Bunga. Aku dah berjaya menghabiskan keempat-empat buku ni. Romantik sangat~ :D


Buku-buku budak tadika. Haaaa.. Nampak sangat aku terlalu bosan kerja wehhhh.. Hampeh =___=



Ada lagi yang aku tak sertakan dekat sini, sinopsis novel Tingkatan 1 dengan Tingkatan 2. Hahaha. Buang tebiat dah aku nampaknya.




Done. Byebye. Terima kasih sebab sudi baca :D




Nota kecil : Aku selalu dipinggirkan. Bias la korang~ :( *bukan korang ye?*

Pesanan dari penaja: Aku nak kerja situ sampai akhir bulan ni je. Tolong doakan aku ye? :')

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...