Friday, July 22, 2011

Khas kepada blogger baru

Assalamualaikum. Haaaa.. Tajuk nak gempak je, bukan? Tak, tak. Memang untuk blogger baru je ni. Nak tau sebab apa? Sebabnya ialah aku nak tegur sikit je dekat korang. Eh, ni bukan marah ke apa eh. Jangan korang pulaukan blog aku sudahlah. Sedih aku nanti. Huuuu.. Sebenarnya, aku ni memang suka blogwalking. Kadang terlebih rajin pula nak pergi komen entry-entry korang ke terjah dari segmen ke apa ke kan?


Tapi yang melibatkan perasaan dan jiwa raganya adalah apabila word verification tu keluar bila nak komen. Haaaa.. Tu yang aku macam down sikit tu. Kebanyakannya macam tu. Korang tak kesian dekat aku ke? Dah la sibuk waktu pagi, malam je waktu aku jalan-jalan dekat blog korang. Penat tangan aku taip word verification tu. Kalau pendek tak apa juga, ni panjang ~__~


Lagi satu, kadang-kadang ada juga blog yang tak ada komen box. Macam mana aku nak komen? Ada certain entry korang best, tapi tergendala tau aku nak komen bila jadi macam tu. Sedih aku. Tak apa, kadang-kadang aku abaikan je semua tu sebab aku still akan tinggalkan jejak dekat shout box korang. Semua ni untuk kebaikan korang juga. Tak adalah follower korang susah hati ke apa ke kan dengan blog korang. Please think postive, ok? Aku cuma nak tolong, tapi aku bukan along. Haha.


Nota kecil : Jangan kecil hati ye korang. Semoga korang berjaya dalam dunia blog ni. Peace! ^__^V

48 comments:

cik pip said...

betul..:P jalan sini..

Zahirah said...

wah. cik pip rajin datang sini. huhu. tapi.... kenapa tak boleh usya profile cik pip eh? adeh. sedih ~__~

Anonymous said...

nsb baik belog sy tak da..hehe

Izzati Liyana Sabri said...

saye punya takde word verification. jemput-jemputlah jenguk. hihi. comment pon bole. :)

Anonymous said...

Setuju..sbb word veri tu cm menyusahkn la gak..hehe

Ezad Skytech said...

betul tu hira...baru rajin nak komen...tapi bila ada WV ni macam mengganggu mood nak komen...heee~

p/s : betul ckp hira tu..kalau tekan je link cik pip tu..tak boleh nak view profile cik pip...

Zahirah said...

kak ceria, memang bernasib baik la tu kan nak bagi saya komen. haha :D

Zahirah said...

izzati, insya Allah saya akan terjah nanti. haha :D

Unknown said...

setuju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tapi masih ada juga blogger yang follower beriban masih buat macam ni kan

Zahirah said...

haslinda, setuju juga eh? meh give me five! haha :D

Izz Ahmad said...

stuju bebenor word notication tu mmg mnyusahkan. tp cmna nak bg ilangkan ekk

Zahirah said...

ehem ehem. haziq, no komen. uik, terus jadi macam artis pula. hahaha :D

Zahirah said...

izz, senang je tu. cuba pergi settings. bahagian comments punya. yang show word verification tu klik no, ok? hahaha :D macam baca pula dia dengan komen ni. hoho

aamalinaazman said...

tq 4 d reminder! =)

Unknown said...

eh bez r blog awk... follw sy blk, boleh?

Zahirah said...

your welcome, aimie :)

Zahirah said...

uik, terus macam tu eh razman? haha :D saya terjah blog awak nanti~

L-mi Redzz said...

betul3.. (gaya upin ipin).. =)

utk kebaikan bersama..

Ezad Skytech said...

nak terjah blog ni boleh? tuan belog tak marah ke...? hahha~

Zahirah said...

L-mi, sokong sokong sokong *gaya upin ipin juga* eh, ada eh upin ipin macam tu? hahaha :D

Zahirah said...

hahaha. boleh je izzat. sila-sila. blog ni sentiasa open. tak tutup walaupun sesaat :p

Zahirah said...

izzat, ni baru perasan. izzat ada komen dekat atas tu eh? oh, cuainyalah aku ni. hahaha :D

Ezad Skytech said...

nanti kena pasang alarm..bila komen masuk je alarm bunyi...haha~

Zahirah said...

wah, boleh tolong buatkan tak? haha :p

Ezad Skytech said...

kah3...nanti sakit telinga pulak asyik dgr alarm je..haha~

Unknown said...

Apa yg penting kita belaja dari otai2...he3..salam perkenalan.

Unknown said...

salam kunjungan...wah nice entri. terima ksih yer sebab sudi jenguk blog sy...

Anonymous said...

Assalamualaikum..batoii tu..PC knkdg smpai 5x try xlepas2.last sekali tekan 'X'. hehe.tenet slow la nk 2gu..^_^

Anonymous said...

saya pun bukan along k...hehe

Anonymous said...

Salam. Sudah follow blog awak balik. :)

Zahirah said...

izzat, saya tiap-tiap hari dengar je alarm phone say tu. haaa.. ok je :p

Zahirah said...

m'rie r'nie, saya bukan otai la. tu, follower seciput je tu. haha :D

Zahirah said...

santri, your welcome :D

Zahirah said...

pengemis cinta, alahai. kesian betul. tunggu internet laju baru terjah balik eh? huhu

Zahirah said...

muz, awak memang bukan along la :p

Zahirah said...

umedia, thanks~ :D

dhiera zainudin said...

betul.. saya pun kurang gemar. kadang2 malas dah nak komen kat blog macam tu. tinggal jejak dekat shoutbox je~

Muhammad Khairul Fahmi said...

setuju sgt ngan entri ni...

lagi 1 dorng kena set pop-up bru snng nak komen...huhu...

btw hepi blogging :)

Qyn Isma said...

botik tuh! hehe sy pom kekadam penah jadek camni gak. excited nk komen. tetibeb? hampeh taleh komen sbb ad prob ttntu.haha sabO jelah :D

Zahirah said...

dhiera, jangan susah hati. shoutbox adalah pelindungmu. eh, ada kena mengena ke? haha :p

Zahirah said...

khairul, bukan tu je. blog tu kasi ringan sikit. uik. banyak pula komennya. haha :D

Zahirah said...

qynisma, kesian awak kan? sabar tau. hehe

nabila faryzza said...

betul betul. tak suka word verification tu. leceh jee ;l

Zahirah said...

thanks sebab sokong :D

iPai said...

shh .. saya blogger baru juga .. hee..

Mr.Superman said...

yg pki verification word tu bkn apa..blog diorg ada emas,kne la jaga.wawawaa ;)) lg kuang ajau statement abg ni.hahaha..minx ampun!gurau dipg sabtu. ;)

Zahirah said...

abang ipai baru tahun ni. sama la tu eh? okay, saya senyap. haha :D

Zahirah said...

emas? tak takut orang samun ke? haha :D it's ok abang stalker~ ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...