Thursday, July 7, 2011

Kami nak banner flash dan doodle FREE

Assalamualaikum. Ye, aku tahu korang nak cakap apa. Hahaha. Giveaway lagi~ Yeahhhh.. Hari ni aku nak habiskan entry aku dengan benda-benda macam ni. Hari ni je. Ulang lagi, HARI NI. Hahaha. Lepas ni, kalau ada lagi aku akan buat waktu terluang je la. Mulai esok, sibuk dah aku. So, ok la tu kan? Tahan dulu mulut korang daripada nak muntah tu. Hehe :p




Doodle macam ni comel. Serius, comel sangat! Aku tak reti, tu yang saja-saja nak join. Mana tau terpilih ke kan? Berangan je la kau, zahirah. Hahaha. Tak apa. Setakat cuba. Mana tau ada rezeki? ;)



Klik sini.



Orang yang kena tag :

1) eddy



Done. Byebye.



Pesanan dari penaja : Macam assignment dah aku buat entry hari ni. Banyak betul. Haha :D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...