Friday, July 15, 2011

Segmen : Gadget Kesayanganku



Klik sini untuk join.



Nokia 5130 Expressmusic. Handphone pertama yang dibeli menggunakan duit sendiri. Duit elaun sebenarnya. Haha. Beliau ni lahir pada tahun lepas. Tapi kurang pasti bila. Pertengahan bulan lepas kot. Hehe. Maaf, memori dah low kejap. Handphone kesayangan ni wehh.. Beli dekat Low Yat yang berhampiran Jalan Imbi tu haaaa.. Haha. Macam la korang tak tau pula kan. Haiyoo.. Bajet je kau ni, zahirah. Hehe :p



Nokia 2600 Classic. Dulu handphone ni digunakan untuk nombor Celcom aku. Memandangkan dah terlebih 3 bulan aku tak layan Celcom, dia dengan sesuka hati menghentikan servisnya untuk aku. Maka dengan itu, handphone ni terbiar begitu sahaja. Bukan tu je, keypad pun dah teruk, tak ada la pula kan nak tayang dekat sini. Malu eden. Haha. Handphone ni adalah hadiah yang diberi oleh ayah sempena keputusan PMR aku iaitu pada 30 April 2008. Walaupun tak la straight A's, alhamdulillah dapat juga handphone pertama seumur hidup aku. Huhu. Terima kasih, ayahanda~ :)


2 comments:

muz said...

samalah macam hp saya sebelum ne...nokia 5130 juga...hehe

Thx for join k... :)

hira said...

sama eh? hoho. your welcome :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...