Tuesday, July 26, 2011

Pujaan hati

Assalamualaikum. 2 hari yang lepas kan aku cuti. So, bila jalan-jalan cuci mata, cuci perut, cuci tekak, cuci mulut dan segalanya cuci *banyak betul cuci*, tiba-tiba aku ternampak promosi kereta di situ ye? Ternampak kereta warna merah jambu. Eh, ye ke? Layan je laaaa~ Haha.


*ihsan dari encik google*

Haaaa.. Ini dia kereta tu. Suzuki Alto warna merah jambu. Cantik wooooo hari tu aku tengok. Tapi bila usya-usya tu, sekali hampeh kejap. Sebabnya, tempat letak barang-barang dekat belakang sangatlah kecik cinonet. Fuh, tak jadilah nak berangan beli kereta tu. Hahaha. Adeh. Aku pun tak tau nak berangan kereta apa pula lepas ni :p


*ihsan dari encik google juga*

Yang ni versi biru. Mana cantik? Biru ke merah jambu? Biru dia macam lebih mengancam je. Biru la, boleh? Uik, nak pula. Macam-macam betullah aku ni =_______= Haha.



Nota kecil : Asyik tengok orang lain pakai Suzuki Swift macam best. Ni berangan Suzuki Alto pula. Lepas ni keluaran apa pula eh dari Suzuki? Duit tak ada, nak perasan pula. Haih. Mengada betul. Huhu.

20 comments:

Akak Kopi said...

kompom mahal nie. swift pun dah mahal..

cik najihah said...

nak suzuki swift hee

cik pip said...

comey tapi kecik..:Pkete honda cun :)

Nur Syazana Mohammed Sani said...

zana minat vios ,. vios baru ad kuo purple ,. lagi la minat :D

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/im-not-here-for-rage.html

cik mun said...

comey kete ni..
hehehe..mane tahu angan2 jadi kenyataan nanti^^

Ezad Skytech said...

macam pelik tgk suzuki alto ni..haha~

hira said...

akak kopi, ye kot. haha :D

hira said...

kak najihah, sila-sila beli eh? boleh saya tumpang. lalala~ :p

hira said...

cik pip, kereta honda memang cun. tapi duit tarak maaaa~ hahaha :D

hira said...

zana, saya ni bukan kaya nak beli vios tu. hahaha :p

hira said...

cik mun, nak sponsor ke? sure jadi kenyataan punya la. hehe

hira said...

izzat, apa yang pelik? cuba cerita sikit :p

Ezad Skytech said...

hehe...pada pandangan mata hira kereta ni OK..OK la..jgn pedulikan komen sy yg sebelum ni..tgh tak betul tu..haha~

hira said...

yeke tak betul? haha :D meh la komen sikit pasal kereta ni. mana tau membantu ke kan? huhu

Ezad Skytech said...

hehe...entah la..tak pernah tgk lagi model kereta ni sebelum ni..baru first time tgk kat sini..tak tahu nak komen cmne..haha~

hira said...

sila-sila search eh? haha

iPai said...

suzuki mahal wooo ... boleh dapat kereta yg lagi besar dgn harga yg sama

Abang Stalker said...

pki viva sudeh..haha.student biasa nya angkat viva.sbb murah dan jimat myk. :)

hira said...

abang ipai belanja je la. haha :p

hira said...

viva best ke? haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...