Friday, July 15, 2011

Contest: I ♥ Blogging!

Assalamualaikum. Terima kepada Achik Syida sebab sudi datang melawat blog ni. Disebabkan Achik Syida tinggalkan jejak dekat blog ni, maka saya datang balik blog anda. Tiba-tiba ternampak contest ni pula. Hahaha. Terima kasih~ :D



Aku blogging adalah disebabkan aku boleh kenal dengan pelbagai jenis orang mahupun ragam manusia dalam dunia blog ni. Lagipun, kita boleh berkongsi pendapat dan juga info yang sangat bernas serta munasabah sampaikan anda boleh pergi sabah dengan muna. Haha. Dah la tu, nampak sangat kau suka merepek la zahirah. Aku ketuk juga karang. Huhu. Selain tu, kita boleh memperbaik penulisan kita. Secara tidak langsung, pengunjung yang membaca akan tertarik dengan kata-kata di entry sekaligus mengkuti perkembangan blog. Haaaa.. Kan tu lebih seronok. Tapi nak cakap blog aku ni seronok tak ada lah pula. Adalah juga yang sudi datang. Terima kasih banyak-banyak :'D


Klik sini.

5 comments:

Achik Syida said...

thank sudi join :]

Zahirah said...

your welcome :)

miss nurul said...

sye join jugak.. belog awk cntik :) hee dtg la blog sye lak n cment2 www.secretmissnurul.blogspot.com

sye follow awk n jgn lupe follow sye juge

Zahirah said...

insya Allah. malam nanti saya follow awak eh? saya nak setting balik blog saya. harap sabar menunggu~ thanks! :D

Zahirah said...

insya Allah. malam nanti saya follow awak eh? saya nak setting balik blog saya. harap sabar menunggu~ thanks! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...