Saturday, July 30, 2011

lapar, lapar, lapar~

Assalamualaikum. Balik kerja je lapar. Haih. Kerja penat sangat, perut pun dah berbunyi-bunyi. Ok, jalan penyelesaiannya adalah bungkus makanan je. Mengidam dari tadi nak makan char kuey teow. Haaaaa.. Tak bagus betul aku. Hahaha :p


Nah, tengok. Sedap tak? Sila-sila kata sedap eh? Saja je bagi korang terliur. Aku pun rasa lapar balik =___= Hoho.



Nota kecil : Nasib baik bukan bulan puasa. Tak ke naya aku terliur je. Haih. Batal puasa ~__~

32 comments:

Ezad Skytech said...

haa..memang saje je letak gambar char kue tiaw ni..da la tengah lapar..haha~

hira said...

hahahaha. lapar eh izzat? sila-sila beli :p

bombay said...

wahhhhh...sedap2..:)

Green Apple said...

hira : beli kat mana ni... macam best je...

hira said...

bombay, memang sedap sehingga menjilat jari tau. haha :D

hira said...

akak GA, ni beli dekat dengan rumah saya je ni. huhu. kenapa? nak eh? hehe

EYFAalias said...

Char Kueh Tiaw. Yummyyyy!

hira said...

sedap kan? hehe :D

Ezad Skytech said...

haa...nanti kalau beli lagi nak kirim la ye hira..haha~

hira said...

boleh~ bulan puasa nanti. boleh tahan tak ni? hahaha :p

Ezad Skytech said...

haa..boleh tahan punya..untuk buka ye..hee~

Green Apple said...

nak minta hira buatkan je... lagi sedap...

nurulanatimahirah said...

hiraaaa , sedapnyaaaaaaaaaaaa ! td ingat nk mkn char kuew tiauuu tp tak kesampaian :( jelessssssss

hira said...

izzat, alang-alang tu masuk mulut saya je la senang. haha :p

hira said...

kak GA, saya tak pandai lagi la. adeh ~___~

hira said...

hahaha. adeh. sabar-sabar. jangan marah saya. saya tak bersalah tau. hoho

Nur Najwa said...

Sedapnyeeeeeeeeeee.....
tak pe, esok saya beli..hehe

hira said...

ehem ehem. saya punya satu eh? haha :D

iMBobo said...

bagun2 sahur char kue tiaw hehehe.. esk adalah hari makan hehe

nabila faryzza said...

sedapnyaaa char kue tiaw! memang suka punn. sedap lah. hehe :)

Heidi Shafiq said...

char kuey teow satu!

cikal ananda said...

Bikin ngiler jhe nie,,..

hira said...

sahur makan char kuey teow? wah. sedap sangatlah tu. haha :D

hira said...

nabila, memang sedap sangat~~~~ :D

hira said...

heidi, sini bukan kedai makanan eh? haha :D

hira said...

cikal lapar ke? sorry~ haha :D

Cik bunga mawar said...

aduh, dah dekat bulan puasa ni...so, entry ni saya banned dulu sebab takut nanti terliur....sedapppppnyeee :)

hira said...

hahaha. tadi pun makan lagi. sedap wooo~ :p

Tea Dno said...

alorhai. gambar makanan lagi. huwaaaaa.......

hira said...

hahaha. sorry tea :D

Abang Stalker said...

abg bc time bulan pose..terliuq..T_T char kuey teow klu bungkus kurg sdp da hira.sbb mee da kembang,kuah da hlg. :D mkn panas2 syok ni.

hira said...

kena pergi kedai la jawabnya. haha :D nanti saya pergi. jangan risau :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...