Friday, July 15, 2011

Kembali ke tempat asal

Assalamualaikum. Semua orang sangat la sibuk dengan keputusan UPU. Aku cadang nak tengok petang karang. Tapi akak aku terlalu rajin nak tahu result aku. Dipaksanya aku buka website tu cepat. Hahaha. Sabar je. Tunggu punya tunggu, siput pun lagi laju dari dia. Sekali, error yang keluar. Memang sangat hampeh. Akak aku yang terlebih excited tolong buka website tu untuk aku. Haaaa.. Tengok, siapa yang nak masuk univerisiti sebenarnya ni? Hahahaha. Nah, aku bagi korang tengok result ni.


Aku tak reti print screen wehhhh =______= Sila jangan gelak tengok eh? Hahaha. Ni second choice aku. UTM aku terbengkalai. Kesabaran harus binti wajib ada dalam diri setelah result sudah keluar. Redha plus bersyukur. Alhamdulillah. Dekat sangat dengan rumah. Boleh ulang-alik ;D Sebelum ni pernah dapat tawaran USM dalam bidang Sains Komputer tapi aku tolak. Bajet pandai sangatlah tu kan sampai nak tolak kos dekat USM tu. Hahaha. Tak adalah. Aku ingat ada tawaran lain yang lebih menarik. Inilah hasilnya. Terima kasih, Ya Allah :)


Ada sesiapa dapat tawaran UPM tak? Hehe. Tiba-tiba mood nak ada geng pula sampai ni. Huhu. Kepada yang dah dapat result tu, TAHNIAH. Mari kita belajar rajin-rajin ye? Hehe :D



Done. Byebye.



34 comments:

along said...

woit..mengutuk aku nk over excited ek. sekeh kang..aku tlg tgkkan aje. hahahahaha

Zahirah said...

hahaha. mana ada kutuk. kenyataan tu :p

najihahfara said...

wah..welkem2 to upm..
bolela kite dating sesame pas ni hihihi
tahniah dik

Blog Fatin Fadhillah said...

congratz2! fatin budak upm..! :)

nurshaf said...

ni baru habis belajar kat matrix yer, tahniah ye

Zahirah said...

kak najihah upm juga ke? wah. satu kebetulan di situ. haha. thanks~ :D

Zahirah said...

kak fatin pun pum? wah. sudah 2 orang. lagi? lagi? ada yang upm? haha :D

Zahirah said...

fiq, yup! saya budak lepasan matrikulasi. huhu. by the way, thanks! :D

Anonymous said...

syaa juge dpt upm :)

K.Zhariff said...

congrads. :)

Zahirah said...

tiga upm! lagi? haha :D

Zahirah said...

k.zhariff, thank you :D

FADZ said...

tahniah..tahniah..

Unknown said...

bestnya upm.....
melepas dah upm.......

ainondreamergirl♥ said...

nmpknya mmg dah jodoh la tuh dgn kos ne. hehehe

Bieaz said...

takniah bestnya.....
tu arr sape yang masuk akak hira pulak yang excited haha

Zahirah said...

ainon, memang terlebih jodoh dah. haha

Zahirah said...

bieaz, kan? kan? haha. by the way, thanks a lot! :D

Zahirah said...

bieaz, kan? kan? haha. by the way, thanks a lot! :D

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.. congratulation yerk sis.... :)

Suhazli said...

nampaknya macam kita 1 fakulti je?huhuh..

:)

Suhazli said...

ops bukan la 1 fakulti la tp 1 universiti je..huhu

Zahirah said...

taufiq, thanks :D

Zahirah said...

suhazli, tak apa. hehe. congrates! :D

Cik Wedges said...

tahniah....:) maaf lambat membalas kunjungan dari segmen jom kenal dan tambah rakan blogger...saya dah follow kamu balik...terima kasih sebab sudi kenal dan follow saya....really appreciate it..thanks :)

Zahirah said...

thanks a lot! hehe. tak apa. by the way, your welcome :D

along said...

eh aku pun upm gak...hahaha..x-upm ok:P bluek...
xpe2..kang bulan10 aku konvo..sila dtg ke dewan besar bwk bunga besarrrrrr wokeh:P

Zahirah said...

sekuntum je boleh la. haha :p

apeez said...

congratulation :)

Zahirah said...

thanks :)

Gary Asip said...

hahaha.... tahniah!! first choice gary pun UTM... hehehe~

Zahirah said...

kesian kan? UTM di hatiku. hahaha :D

eDdY said...

waaaa...tahniah2...blajar elok2 k(^^)

Zahirah said...

thanks a lot eddy! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...