Sunday, July 24, 2011

Imbas kembali nostalgia dulu kala

Assalamualaikum. Hai, selamat pagi. Wah, awal betul aku update blog hari ni. Yelah, malam tadi aku blogwalking kejap je. Tak ada mood nak terjah, join segmen apa semua. Mungkin penat sangat kot. Bukan kot dah, memang ye. Bukti, aku tidur awal. 11 lebih aku dah tidur. Ngaaaaa~ Hebat! Hahaha :p


Ingatkan nak update la pasal makanan ke apa ke kan pagi ni sebab perut dah berbunyi. Malam tadi tak makan pun. Setakat makan angin yang dihirup semasa menunggang motorsikal pulang ke rumah adalah. Uit, bukan aku yang tunggang. Aku jadi penumpang je. Hoho. Masa belek-belek gambar dekat folder laptop ni tadi, terjumpalah pula gambar-gambar di matrik dulu. Hui, rinduuuuuuu~ Erk, orang lain sibuk dengan preparation universiti, aku sibuk dengan matrik pula. Ketinggalan nampaknya. Hahaha. Pedulikan :p


Waktu lepas habis kuliah ni. Petang-petang memang dah tak ada orang. So, saja menggatal tangan tu nak ambil gambar. Haha. Tapi hampeh kejap. Tudung tu dah hilang. Orang curi ~__~ Cemburulah tu tudung cantik sangat sebab lip lap dia memang boleh nampak dari jauh. Aku ingat tu. Haaa.. Buat rasa tak bersalah pula. Sabar je.


Ni masa memenangi larian KAKOM. Eh, tapi bukan top 10 lah. Setakat top 30 tu adalah juga. Dorang suka main tolak-tolak. Geram je aku. Tahulah aku ni kecik je. Uik, ye ke? Haha. Buat pengetahuan korang, aku memang suka join olahraga sejak zaman sekolah rendah lagi. Paling wajib, merentas desa. Hehe. Kegemaran aku tuuu~ :p


Budak-budak perempuan kelas aku ni. Tapi ada lagi sorang pergi mana entah. Lagi sorang bekerja sebagai seorang jurugambar yang tak berbayar. Haha


Inilah satu-satunya budak kelas yang sama blok asrama dengan aku. Dulu selalu pergi mana-mana dengan dia ni. Ada lecturer cakap muka kitorang sama. Kembar la lebih kurang. Ye ke? Pelik betul. Bukan sorang dua cakap tau. Haha. Ye kan je la~


Oh, hai! Saya budak matrik. Ops, saya budak lepasan matrik sesi 2010/2011. Haha. Peace! ^__^V



Aku rasa cukuplah tu kot aku tayangkan gambar-gambar ni. Banyak sangat gambar dalam folder. Hoho. Ngantuk pula rasanya. Tidur balik best ni. Haha :p


Nota kecil : Medical check up untuk degree nanti buat minggu depan. Ibunda tercinta nak sponsor. Gaji aku tak masuk lagi. Haaa.. Masyuk wehhh~

24 comments:

Abby Salvatore said...

selalunya mcm tu la kan...kwn yg selalu ngan kita mesti org ckp muka sama...:))

Anonymous said...

huhu. Sangat comel ini budak. hee. Gurau. Suka entry ini.

Zahirah said...

yekot abby. huhu. best juga kadang-kadang lepak sama-sama, orang cakap twin. wah. haha :D

Zahirah said...

umedia, kenapa suka entry ni? cuba jawab. haha. thanks~ :D

hamzah ian said...

lama dah tak bersukan aku ni.. hehe

Zahirah said...

wah. jom lah! haha :D

Kancil 8349 said...

salam perkenalan...terima kasih datang terjah ke blog saya...pengalaman merupakan kenangan yang amat indah...

Zahirah said...

salam perkenalan juga. hehe. your welcome. yup. kenangan yang tak dapat dilupakan sampai bila-bila :)

Ezad Skytech said...

kenangan dgn mmber2 ni mmg susah nak lupa...(^^,)

p/s : nak buat medical check up ye minggu dpn...gudluck..=D

Zahirah said...

bila hilang memori tu kot yang boleh buat kita lupa. hehe. thanks izzat! :D

Ezad Skytech said...

kena save betul2 kenangan tu dalam memori kita..pasti takkan lupa sampai bila2..=D

sama2 hira..hee~

Zahirah said...

insya Allah. kalau lupa, folder dekat laptop ni ada. tak pun, entry dekat blog pun ada. haha :D

Ameh Wahab said...

mengimbau kenangan pulak dia...

akak dh follow~!!hehehehe...

kemey said...

my footstep was there..oh zaman mudeku huhuh..

cik pip said...

wah atlet rupa nya..bagus~~:P

Zahirah said...

kak ameh, kenalah imbau kenangan. baru seronok kot~ :D

Zahirah said...

kemey, sabar eh? hehe

Zahirah said...

cik pip, saya bukan atlet la. adeh. huhu

iPai said...

owah dah nak masuk U dah .. dapat mane ? nanti belajar rajin2 ye ..

Tea Dno said...

matriks mana dulu? rajin seyh masuk KAKOM. hoho.

Mr.Superman said...

pergh..hensemnya hira~


jom couple dgn abg. ;D *mmg minx lempang ni.haha

Zahirah said...

abang ipai, masuk UPM. hehe :D thanks~

Zahirah said...

tea, matrik johor. rajin la juga. haha :D

Zahirah said...

tak boleh la abang stalker. nanti ada orang marah :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...