Sunday, July 31, 2011

Kini ia tiba lagi :)


Assalamualaikum dan selamat malam. Aik, macam nak tidur pula. Hehe. Esok bermulanya hari pertama kita semua berpuasa. Serius, macam tak percaya pula kan? Syaaban berlalu, kini Ramadhan pula tiba. Aku nak ucapkan, "Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak" kepada semua umat islam di dunia ni. Semoga ibadat kita semua diterima olehNya. Insya Allah :) Walaupun puasa ni bukanlah sepenuhnya berbuka di rumah, aku tetap ingin jalankan kewajipan yang satu tu dengan sempurna. Doakan aku ye?


Nota kecil : Kalau tak keberatan, insya Allah nanti aku akan kongsikan beberapa tips pada bulan puasa ni. Hehe

28 comments:

Nur Zulaikha said...

Salam Ramadhan buat cik hira..singgah la sini ye..
http://wwwzuemygen91.blogspot.com/2011/07/ramadhan-yang-pertama.html

Ezad Skytech said...

Selamat berpuasa..tidur awal..nanti nak bangun sahur..hee~

hira said...

salam ramadhan buat zulaikha juga :)

hira said...

izzat, selamat berpuasa juga. hehe. kejap lagi nak pergi tidur la. awak tu kerja esok. pergi tidur cepat! hoho

Faraa Eiman's said...

slamat bpuase ;D

hira said...

thank you faraa. selamat berpuasa juga~ :D

Siti Arfah said...

Salam ramadhan kareem. :)

hira said...

salam ramadhan kembali untuk arfah :)

Siti Arfah said...

:)

Ezad Skytech said...

awal lagi la hira..belum pukul 12..hee~

Dzarief Zuhdi said...

salah ramadhan kepada cik hira.. :D

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

salam ramadhan dari saya.. jgn ponteng2 puasa k :)

Abby Salvatore said...

Salam Ramadhan dan selamat berpuasa ya...:)

Shuk_ArChie said...

selamat menyambut ramadan al mubarak jugak ye! Jom sama - sama kita merebut pahala berlipat kali ganda! Setahun sekali je!

iMBobo said...

Jangan lupa bangun sahur tau! :)

sherotpetot said...

selamat bepuasa :p

hira said...

selamat berpuasa untuk semua :D

Kancil 8349 said...

Selamat berpuasa daripada Kancil8349

misz sheyla said...

salam ramadhan :)

hira said...

salam ramadhan dari saya untuk anda berdua :D

Bui Junaidi said...

yeyyy..hari dh puasa
salam ramadhan yer

hira said...

salam ramadhan juga untuk kak bui :)

syarifahsidrus said...

salam ramadhan :)

hira said...

salam ramadhan syarifah :)

cik najihah said...

salam ramadhan..
samat berpose hira

hira said...

salam ramadhan untuk akak juga :D

Abang Stalker said...

slmt berpuasa hira :) moga ramadhan ni bkn yg terakhir tuk kita semua.

hira said...

selamat berpuasa juga abang stalker. insya Allah. aminnn~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...