Thursday, July 21, 2011

Kembali aktif

Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ni aku cuti. Maka dengan itu, aku terlalu semangat untuk terjah kesemua blog yang terdapat dalam semua segmen yang aku join. Haaaa.. Rajin betul aku ni. Hahaha. Insya Allah yang follow aku tu, nanti aku akan cuba follow balik. Sekarang masa untuk terjah apa semua dulu. Hehe. Segmen Freaky tu dah habis terjah semua. Luna Lanun dengan Chegu Zubir punya belum habis diterjah lagi. Kemudian, aku akan teruskan dengan segmen, giveaway mahupun contest yang terbengkalai sejak akhir-akhir ni. Tunggu je aku update nanti eh? Hahaha.



Done. Byebye.



Nota kecil : Sebenarnya aku tak tau nak update apa. Tu je la yang boleh ditaip pagi ni. Haha :p

16 comments:

Unknown said...

hye hira...i follow u...blog cumil..i like pink kaler

Zahirah said...

hai akak! hehe. thank you~ :)

najihahfara said...

waa akak x sempat nak terjah lagi

Zahirah said...

tak apa. jom akak! hehe :D

IeraAzizi said...

dtg sini

Zahirah said...

thanks :D

nurshaf said...

selamat menterjah dan bersegmen hira, hehe, salam perkenalan jugak, thanks for visiting me, huhu, sehat ta?

jom la bw sini jugak,
Cabaran 2020 yg Tak hingin aku nak Capai

Diana @ BKKC said...

hai dear..slm terjahan

Cikrosecute said...

Hai! Sis datang follow balik blog cumil nie....Dari Segmen Luna Lanun...Singgah Ke blog Personal Sis..

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

Zahirah said...

thank you semua. hehe :D

Ezad Skytech said...

wahhh...rajin3...belum sempat habis lagi terjah segmen freaky tu...haha~

Zahirah said...

waktu cuti je rajin cik izzat oi. sebab waktu cuti la ada masa terluang. kalau tak, memang tak sempatlah nak terjah semua ni. memang terabai. kesian dorang. hoho

K said...

selamat kembali aktif XD

Zahirah said...

haha. thank you! :D

Mr.Superman said...

xpe..wish gud morning pun orite je. :)klu ada follower ada la pembaca nya.silent readers pun ok wht.

Zahirah said...

hehe. ye abang stalker~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...