Tuesday, July 12, 2011

Mari Kenali Mereka :)

Assalamualaikum. Ni sambungan untuk entry semalam. Klik sini. Sekarang adalah masa untuk memperkenalkan ahli-ahli kumpulan 6. Yeahhhh.. Sebagai ahli pasukan, kami perlukan kerjasama antara satu sama lain. Bak kata Wonderpets. Kami tak besar dan kami tak kuat. Apabila kerjasama, kerja jadi mudah. Hahahaha. Betul ke ayat tu? Aku tak pernah tengok pun. Setakat dengar dekat iklan je boleh la :p



Pada mulanya, terasa pelik apabila header gambar budak perempuan yang sangat comel tapi nama encik apple. Hehe. Ainaa, adik ainaa comel~! Perlu ke panggilan kak ainaa? Wah, terasa muda pula. Muda setahun je wehhh. Haha. Blog ainaa simple je dan comel. Macam tuan dia ;)

Tekan sini.



Genkcorner yang diilhamkan oleh dua sahabat, iaitu genk dan cik apple. Pernah juga dipanggil untuk join segmen dorang tapi tak boleh nak berfikir jawapan soalan yang diberi. Nampak sangat otak aku dah tepu sebab dah lama tinggalkan pembelajaran. Hahaha. Tak salah, dorang ni orang Sabah. Kalau salah, maaf eh? Hehe.

Tekan sini.


Owner yang sangat sweet. Dia memang suka bergambar. Gambar pun semua cun-cun tak macam aku. Kamera ada tapi tak reti guna sangat. Haha. Cik Mryna ni study di Uitm, Penang. Sama macam sahabat baik aku juga. Hehe. Yang paling penting, dia dah berpunya! So, lelaki-lelaki di luar sana jangan ambil kesempatan pula. Naya korang nanti. Hahaha :p

Tekan sini.

Ninie Azriena. Haaa.. Kitorang kenal sejak join segmen "Seminggu 100 Follower" rasanya. Mula-mula masuk blog dia, terpaku kejap tengok header dia. Alahai comel betul. Owner dia for sure comel juga wehhh. Dia suka melibatkan diri dalam giveaway, contest dan sebagainya. Hari tu, dia baru je memenangi "blogger yang paling bertuah". Aku kalah dikala kena mengarang cerita berdasarkan ahli-ahli. Haha. Aku blur wehhhh.. Tak apa, tahniah Ninie! :)

Tekan sini.


Misscha. Blog dia baru juga dalam dunia blog ni tapi follower lebih dari aku. Fuyooo.. Hebatlah korang. Ni mesti trafik naik tiap-tiap hari kan? Nak banding dengan aku, hampeh la jawabnya. Hahaha. Misscha, ABC dekat Shah Alam tu sedap laaa.. Kempunan :(

Tekan sini.


Blog yang penuh dengan kartun. Tak adalah kartun sangat tapi comellah kartun tu. Sweet~ Maaf, aku memang minat anime. So, semua kartun-kartun dianggap comel. Hahaha. Dia sangat rajin buat tutorial. Ni mesti otai gila kan si Lina ni dalam dunia blog. Hebat! :D

Tekan sini.


Budak Baju Kurung. Suka pakai baju kurung. Maybe? Suka mengumpul plushies. Hehe. Tapi kesian juga dekat dia ni sebab kena bayar road tax mahal woo sebab termasuk insurans. Sabar eh? Huhu. Tapi entry dia best sebab kadang-kadang ada info yang masuk akal yang boleh membuatkan aku berfikiran waras seperti korang semua. Hahaha.

Tekan sini.



Done. Byebye.


4 comments:

Cik Baju Kurung said...

thanks :) CBK pun ada buat entry . tengok sini http://budakbajukurung.blogspot.com/2011/07/hello-cbk-nak-promote-blog-nie.html

Cik Baju Kurung said...

thanks :) CBK pun ada buat entry . tengok sini http://budakbajukurung.blogspot.com/2011/07/hello-cbk-nak-promote-blog-nie.html

ainaa said...

thank you promote kitee :) suke sangat !

Zahirah said...

hehe. your welcome :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...