Saturday, July 2, 2011

Selepas sebulan..

Assalamualaikum. Eceh. Tajuk nak suspen je kan? Tergantung tu. Apa yang selepas sebulan? Cuba hang habaq mai kat cheq. Sebenarnya selepas sebulan menjadi penanam anggur yang berjaya di rumah laaa~ Gempak kan ayat? Hahahaha. Yeah, semalam merupakan hari pertama aku bekerja semula setelah sebulan bekerja di Econsave dan sebulan lagi menetap di rumah. Pada mulanya, agak bosan sedikit sebab kena tekan kalkulator macam duduk belajar matematik masa zaman sekolah plus matrik dulu-dulu. Hahaha. Seronok! Dari pagi sampailah ke malam, itu je kerja yang aku buat. Bosan-bosan, boleh peluk tubuh dulu, letak kepala atas meja, pusing sana, pusing sini. Hahahaha. Gila betul aku~ :D


Aku pernah letak gambar ni dekat previous entry. Entah mana pun aku dah lupa la. Hahaha. Aku tak sempat nak bergambar pun pagi semalam disebabkan sibuk memasak plus baru bangun pukul 9 pagi plus nak mandi plus nak fotostat IC lagi. Haih. Sabar je la. Yang penting, baju tu la yang aku pakai semalam :p


Byebye.


Pesanan dari penaja : Ada sesiapa nak belanja aku tiket wayang Transformers tak? Haha :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...