Thursday, July 21, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER


Klik sini.


Blog ni layak difollow dan baca selalu sebab aku ni jenis suka update tiap-tiap hari walaupun sibuk bekerja. Tapi sesibuk mana pun, aku akan tetap terjah blog-blog yang sudi datang ke blog ni mahupun finalis-finalis dalam segmen yang aku join. Kira tak rugilah tu kan. Aku akan tinggalkan jejak walaupun tak sempat nak komen apa-apa dalam entry korang. Apabila rajin melanda, aku akan follow blog sorang-sorang. Haaaa.. Nasib la kan kalau blog aku dah limit sampai 300. Hahaha :p

20 comments:

SoLy SoLicious said...

sy pun join..teheeee... datang melawat ^______________^

Zahirah said...

hehe. thanks a lot! :D

najihahfara said...

meh akak nak datang melawat hee

Zahirah said...

thank you akak! :D

honeycracker said...

hi!
terjah dr segment Abg Ben
selamat berkenalan & follow ^^

http://hihudihatiku.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

MellProps said...

Hai hai haii

salam perkenalan

belog dudel sy masih suam2 kuku lagi ^_^

eiyna zhafirah said...

snggah cni lk :)

Zahirah said...

hehe. thanks! nanti saya usya kesemuanya sekali eh? :)

maszull said...

slm perkenalan...:)

http://maszull.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

Gary Asip said...

gary datang dari blog abang ben...hehe~

Zahirah said...

bagi saya masa untuk terjah semua esok pagi eh? hehe

Zahirah said...

take care to you too :D

Nabila Wahab said...

hye disana, sy disini.. heheh..
singgah2 sambil berkenalan... :)

dukacita sbb x sempat nak join segmen bro ben ni.. urrmmm...

tp takpe..
singgah2 la blog sy kalau ada masa yee.. :)

Zahirah said...

imnabila, it's ok. lain kali join tau. hehe :D

Zahirah said...

mas, kejap lagi saya terjah sana eh? hehe :D

Mr.Superman said...

mmg rajin dia update hr2 -__- bru tglkn blog dia x smpai 2mggu,entri da mcm air terjun mencurah2.

Zul fattah said...

terjah sini jugak..sory lewat..
huhu
http://zulfattah.blogspot.com/

Zahirah said...

petua, nanti saya datang sana. jangan risau. saya cuma perlukan masa je :)

Zahirah said...

abang stalker, tu namanya blogger tegar tahu? hahaha :D biasalah tu~ ;)

Zahirah said...

zul fattah, it's ok. saya pun tak terjah lagi ni. haiyoo~ ;(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...