Friday, July 22, 2011

jalan-jalan cari makanan

Assalamualaikum. Sekarang aku bukan dalam mood contest ke giveaway ke segmen ke apa. Mood tu dah hilang wehhh.. Sejak malam tadi kot. Hahaha. Nanti kalau ada balik, aku buat lah. Hoho. Petang semalam aku jalan-jalan di Mid Valley. Hooray! Lama betul tak pergi sana. KTM UKM tu pun dah lama tak jejak. Asyik naik kereta je kan? Haaa.. Hampeh betul. Jalan-jalan sikit dekat Mid tu, perut berbunyi-bunyi. Minta sepupu aku belanja Tutti Frutti tu, tapi dia kata mahal la. Lepas tu, bodek-bodek kejap suruh belanja MCD. Wehooo~ Berjaya weh. Hahaha :p


Aku punya Mc Chicken dengan Fries biasa je. Selebihnya sepupu aku punya. Siap ada Fries perisa BBQ tu yang tak menahan. Sabar je. Haha

Empunya badan yang sangat baik hati. Tolonglah jangan bodek dia, ok? :p

Ini dia tuan blog ni. Selekeh weh. Tolong~ Hahaha. Kenapa aku nampak kecik dalam gambar ni? Tipu gambar ni. Sila jangan percaya ye? :D


Nota kecil : Lepas korang tengok ni, korang tak jadi dah nak melawat sini tiap-tiap hari kan? Huuu.. Sedih aku. ~_~

18 comments:

nabila faryzza said...

add on rm1.20 je kan dapat set large. sedap ouh fries shake tuuu. :D

Nur Syazana Mohammed Sani said...

mcD terbaiiiiik :D

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-blogger-1-malaysia.html

Unknown said...

kali terakhir jejak McD adalah pada awal 2009 di airport kuching

Nurulhuda said...

thanks singggah blog sy..
from segmen luna lanun..=))

Ezad Skytech said...

erk...laparnya bila tgk McD ni..=_=

Rean said...

bestnye ade org belanja :)

Zahirah said...

nabila, saya tak naklah demand kan? tu orang belanja pun dah kira bersyukur. kalau duit sendiri, memang dah lama dah pilih set large. haha :D

Zahirah said...

zana, MCD memang terbaiklah! haha :D

Zahirah said...

haziq, kenapa lama sangat dah tu? jom kita makan MCD, ok? awak belanja. hoho :p

Zahirah said...

izzat, lapar ke? sila-sila ke MCD ye? keluarkanlah duit tu. jangan simpan. haha :p

Zahirah said...

huda, your welcome :)

Zahirah said...

imbobo, memang bestlah. duit kita tak keluar. duit orang lain yang keluar. haaa.. kan senang hati. haha :D

iPai said...

sedapnya mc d itu .. uhuhu ... terliur saya kejap ..

Zahirah said...

ala, kejap je ke abang ipai? lama-lamalah sikit. haha :p

Izzati Liyana Sabri said...

rindu pulak mcd. lame xmakan. kat kolej selalu lah. sampai muak dah ha.

Zahirah said...

saya jarang makan. cuma keluar je selalu makan. macam mana tu? abaikan. haha :D sila-sila makan MCD ye? best! ;)

Mr.Superman said...

haha..mke toye.. :P


mmg le,dia yg blnje da tntu dia pny nk sedap je. :D bln pose tgk mcD terliuq kjp~

Zahirah said...

muka toya tu muka apa eh abang stalker? haha :D jangan tengok lama-lama. bahaya~ :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...