Friday, July 15, 2011

Blogku belum popular..

Assalamualaikum. Hehe. Memandangkan Cik Lulu rajin juga datang blog ni untuk komen. Maka dengan tu, aku pun nak rajinkan diri untuk join segmen beliau. Huhu. Peace! ^__^V

Klik sini.


Blog aku ni bukannya popular kan sampai orang nak sebut-sebut. Dah lama dalam dunia blog ni pun, follower still low. Hehe. Semuanya gara-gara aku sibuk dengan perihal sekolah, matrik, kerja dan sebagainya. Huhu. Segmen, giveaway dengan contest yang banyak membantu aku mengenal para blogger yang sangat sporting dalam dunia blog ni. Thanks a lot kepada sesiapa yang banyak membantu.

10 comments:

AZRI said...

xpe...janji hepi ngn blog sndiri kan...keep on blogging k

jom baca entri Blogku Belum Popular versi azrijohan pulak

http://ping.busuk.org/view/10508

japillala said...

jalan jalan sini dari segmen yang sama :D

AA said...

hai dear :) datang dari segmen yg sama~

Zahirah said...

azrijohan, thanks! hehe. nanti saya pergi melawat ye :)

Zahirah said...

japilla dan ms, terima kasih. sila-sila la datang lagi. huhu

norshila ibrahim said...

hai3...dtg dr segmen lulu..
meh kita follow2...

tza said...

helo !

singgah sini ((:

special invite to my blog (:

Zahirah said...

thank you! :D

Fara said...

menyinggah di sini dari segmen yg sama..jom ke blogku jgk yer..salam kenal..follow me back..

Zahirah said...

hehe. ok kak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...