Tuesday, July 19, 2011

SEGMEN: KAMI SAYANG TEMAN BLOGGER, TERJAHAN PERTAMA



Assalamualaikum semua. Adeh. Aku berkejaran dengan masa ni. Tadi baru je balik dari kerja. Teringat pula kena buat segmen ni. Kejap lagi nak tutup dah. Ye, saya telah pun berjaya terjah mereka. Jom, tengok~ Hahaha :D


#1
secebis cebisan


#2
safura. online. diary


#3

Lepak Bersama Muz

#4

Abang Stalker

#5
murai si penipu

#6

Reminiscence of mine

#7

MyStory Is Cerita Ieqah

#8

Cerita aku

#9

More than word

#10

Saya suka memekik



Nota kecil : Done. Naik gila aku terjah semua ni. Ada lagi yang terbengkalai. Tolong~ Haha :p

17 comments:

ninie_azriena said...

yeay !!
task one settle.
wait for the next task ok
congrats and gud luck (n_n)

hira said...

ok. thanks a lot ninie! :D

cik najihah said...

kamu ditag :)

http://najihahfara.blogspot.com/2011/07/qistine-first-giveaway.html

Cik Ceria said...

dtg singgah sini untuk aktiviti kedua

selamat berkenalan

suke belog awak..pink ^_^

http://ceriagurlz.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-teman-blogger_19.html

nashanadz said...

assalamu'alaikum akak terjah sini n follow dari kUMP 3!!^^, tengok ni : http://nashanadz.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-teman-blogger.html

hira said...

thanks a lot! :D

iPai said...

wah .. kenapa banner dia tak gerak2 ek .. hee ...

hai selamat kenal !!!

hira said...

banner apa eh yang tak gerak? huhu. selamat kenal juga~ :D

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


saya just blogwalking kat sini. baru tahu pasal blog ni..

anyway kalau ada masa, silalah berkunjung ke blog saya.

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

hira said...

thank you. hehe. saya nak singgah la ni :D

cik zaza said...

pink nye..tapi comel. x)

terjahan kedua. lala

c genk bah ne said...

Genk melakukan terjahan kedua di sini..
Heheheh..datang dari kumpulan 5

http://genkcorner.blogspot.com/2011/07/segmen-kami-sayang-teman-blogger_20.html

hira said...

cik zaza, thanks a lot. hehe

hira said...

genk, thanks juga sebab sudi datang. huhu

Abang Stalker said...

eh,abg x terjah hira time ni.hurm..mst da kepeningan !@#$%^&*

ampun3!x pasan. :D

hira said...

hahaha :D sabar je la~ :p

hira said...

hahaha :D sabar je la~ :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...