Saturday, July 9, 2011

Kritikan demi kritikan~

Assalamualaikum. Kepada semua yang sudi kritik blog aku tu, terima kasih banyak-banyak. Sedikit sebanyak memberi aku inspirasi untuk perbaiki kembali blog aku yang sudah sedia ada usang ni meskipun dah lama aku berblogging. Ngaaaaa~ Kantoi dah aku dah lama terlibat dalam dunia blog ni tetapi follower aku seciput macam sebutir nasi je weh kalau nak dibandingkan dengan blogger-blogger sekarang. Baru beberapa bulan, follower dah beratus-ratus. Tak ke kau nyampah tengok tu? Haha. Yelah, aku mengaku dulu aku sangat jarang buat entry. Sangat sibuk dengan perihal sekolah dan juga matrik. Cukup-cukup. Jangan kantoikan umur blog kau ni, zahirah. Agak-agak la kan. Hahaha :p


Berdasarkan hasil kritikan korang semua tu sebagaimana di bawah :

1) Banyak widget - Done. Aku dah pun kurangkan. Hanya penting je ada sekarang ni. (Encik Kemn) (Cik Alya)

2) Letak iklan nuffnang dalam post entry - Yang ni belum. Tak berkesempatan nak google bagai lagi. Haha. Kemudian ye? (Encik Izzat)

3) Background tak bagi gerak - Saya faham tapi nanti saya usahakan ye? Malam nanti ataupun esok saya buat disebabkan masa tu je saya free~ :D (Cik Atika) (Mrs. Farhan)

4) Welcome note tu tak perlu - Done. Dah buang dah, Kak Lana :) Dulu saya pun rimas macam apa je. Tapi sendiri juga nak buat. Sabar je la namanya. Haha.

5) Samakan perenggan dalam entry - Haaa.. Kan dah kena komen dengan Kak Lana lagi. Hahaha. Saya tahu kak. Dulu pun pelik kenapa buat entry macam tu. Ngaaaa~ Kan dah ada kritik. Huhu. Yang ni pun, done.

6) Cursor bubble pink yang cantik tapi annoying sikit - Buih-buih dia kot yang membuatkan dia nampak annoying. Hahaha. Done. Nanti saya buat cursor lain tapi pink :p (Cik Alin) (Mrs. Farhan)

7) Iklan Nuffnang yang terkeluar dari layout - Tu lah. Nampak pelik je kan? Tapi still degil tak nak delete. Dasarrrrrr.. apa eh? Haha. By the way, done already~ Dah delete :D (Gadis melayu)

8) Tukar Cbox kepada Shoutmix - Haaaa.. Yang ni aku lemah sikit weh. Sebabnya, aku sayang dengan cbox tu. Kalau buat dua-dua, ok tak eh? Please give me some idea. Pening sudah. Ngaaaa~ (Mrs. Farhan)



Tolong eh korang bagi tips-tips ke apa ke kan? Aku hina weh dalam benda-benda ni. Merendah diri kejap. Huhu.



Done. Byebye.



Pesanan dari penaja : Aku akan terjah blog sesiapa yang join segmen Freaky, Bro Ben Ashaarimahupun yang tak sengaja terjah ke blog ni pada masa lapangku nanti. Sabar ye? :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...